اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بهزیستی ساری هشدار داد:

تعارف مصرف تفننی مواد مخدر صنعتی در بین دانش‌آموزان رواج دارد

خبرگزاری فارس: رئیس بهزیستی شهرستان ساری گفت: تعارف تفننی مواد مخدر صنعتی به ویژه شیشه در بین دانش‌آموزان رواج دارد.

تعارف مصرف تفننی مواد مخدر صنعتی در بین دانش‌آموزان رواج دارد
به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، موسی رجبی بعداز ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان ساری به مسائلی در مورد آسیب‌های مواد مخدر صنعتی در جامعه و در بین دانش‌آموزان اشاره کرد و اظهار داشت: دشمن با شبیخون فرهنگی جامعه اسلامی را تهدید می‌کند و یکی از راه‌های نفوذ استکبار شیوع انواع مواد مخدر صنعتی در بین جوانان است.
وی با بیان اینکه شیشه مواد مخدر صنعتی است که به خاطر خصوصیاتی که دارد مورد اقبال عمومی قرار گرفته است، تصریح کرد: به دلیل نداشتن بو سگ‌های ردیاب نمی‌توانستند این مواد را در مرزها و مبادی ورودی کشور کشف کنند.
رجبی ادامه داد: به دلیل استقبال از این مواد مخدر آزمایش شیشه در قبل از ازدواج و زمان استخدامی مورد توجه قرار می‌گیرد.
وی با بیان اینکه مصرف‌کننده مواد مخدر صنعتی شیشه تا مدت‌ها از آسیب این مواد در بدن خود عارضه‌ای احساس نمی‌کند، خاطرنشان کرد: متان فتامین داروی سازنده شیشه از اکستازی پیشی گرفته و هم اکنون در ساده‌ترین لابراتوارها تهیه می‌شود.
رئیس بهزیستی شهرستان ساری یاد آور شد: بر اساس بررسی‌های انجام شده جرم و جنایت در مصرف کننده‌ها شیشه زیاد است و این مواد مخدر صنعتی با توهمی که برای مصرف‌کننده ایجاد می‌کند بدن را به طور دائم دچار رعشه می‌کند.
وی ادامه داد: ترویج و تعارف مواد مخدر صنعتی شیشه در مدارس زیاد است، زیرا دانش‌آموزان به خاطر مزیت‌هایی همچون بی‌خوابی برای بیشتر درس خواندن، لاغری و تمرکز در دروس از این مواد مضر استفاده می‌کنند و ناخواسته به دام اعتیاد گرفتار می‌شوند.
رجبی با اشاره به اینکه مواد مخدر صنعتی شیشه در اثر استفاده ماهیچه‌ها را از بین برده و فرد مصرف‌کننده دچار فشار خون بالا می‌شود، گفت: مزیت‌های شگرف این مواد و مخدر صنعتی فرد مصرف‌کننده را دچار فشار خون بالا، سکته، از بین رفتن مینای دندان، پوسیدگی کامل دندان، رفتار وسواسی، پرخاشگری، رفتارهای ناهنجار اجتماعی و مصرف اجبار شیشه می‌کند.
وی در پایان سخنانش با تاکید بر اینکه مصرف دو بار از شیشه فرد را برای همیشه دچار اعتیاد به مواد مخدر می‌کند، اذعان داشت: شیشه برخلاف دیگر مواد مخدر محرک مغز است و تاثیر زیادی بر رفتارهای ضد اجتماعی در جامعه دارد.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول