اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر دورود:

مسئله مواد مخدر را باید جدی بگیریم

خبرگزاری فارس: رئیس شورا شهر دورود گفت: مسئله مواد مخدر امروز به یک تهدید تبدیل شده پس باید این مسئله را جدی بگیریم.

مسئله مواد مخدر را باید جدی بگیریم
به گزارش خبرگزاری فارس از دورود، ولی شهبازی ظهر امروز در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر دورود گفت: به منظور مبارزه با پدیده اعتیاد و مواد مخدر به عنوان یکی از معضلات بزرگ اجتماعی همه مسئولان و دست اندرکاران امور فرهنگی باید وارد میدان شوند.
رئیس شورای شهر دورود ادامه داد: امروز بر اثر سوء مصرف مواد مخدر، جامعه ما متحمل آسیب‌های جبران‌ناپذیری در زمینه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی شده است.
وی اظهار داشت: امروزه مسئله اعتیاد و مواد مخدر به عنوان یک تهدید جدی برای جامعه رو به رشد ما مطرح است که برای مبارزه و ریشه‌کن نمودن این معضل اجتماعی باید با عزمی راسخ وارد عرصه کارزار شد.
شهبازی افزود: بر همین اساس شورای هماهنگی بهتر است برنامه‌ریزی‌های امسال خود را حول محور اقدامات فرهنگی و اجتماعی متمرکز کند.
رئیس شورا شهر دورود توسعه ورزش، برگزاری همایش‌ها و نمایشگاه عکس با موضوع اعتیاد و مواد مخدر، گسترش دامنه آموزش در مراکز علمی و دانشگاهی، مدارس، توجه خانواده‌ها در زمینه آگاهی بخشی نسبت به اثرات سوء مواد مخدر را به عنوان راهکاری مناسب برای پیشگیری و مبارزه با این معضل اجتماعی بیان کرد.
در این جلسه بر فعالیت هرچه بیشتر کمیته‌های تخصصی چهارگانه بر لزوم پیگیری و اجرای مصوبات قبلی و همچنین تصمیمات جلسات فعلی تاکید شد.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول