اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کارگروه مرکز ساماندهی ترجمه و نشر معارف اسلامی و علوم انسانی:

دستیابی جوانان ایرانی به دانش توقف‌بردار نیست

خبرگزاری فارس: رئیس کارگروه مرکز ساماندهی ترجمه و نشر معارف اسلامی و علوم انسانی گفت: دست یافتن جوانان ایران اسلامی به دانش متوقف شدنی نیست و این قدرت علمی معادلات سیاسی جهان را نیز بر هم زده است.

دستیابی جوانان ایرانی به دانش توقف‌بردار نیست
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، حجت‌الاسلام بهمن اکبری بعد از ظهر امروز در جمع دانشجویان حقوق دانشگاه‌های تبریز بر نقش جوانان ایرانی در زمینه علوم و فنون روز و تحول در معادلات جهانی تاکید کرد.
وی با اشاره به موفقیت اخیر جوانان ایران در به غنیمت گرفتن هواپیمای جاسوسی غرب گفت: هر چند آمریکا تلاش کرد که در ابتدا این موضوع را تکذیب کند اما آن را به ناچار پذیرفت.
اکبری ادامه داد: امروز ایران پیشرفته در کنار توان و تلاش جوانان کشور مورد اعتراف غرب و جهان قرار گرفته و همگان بر این جایگاه تاکید دارند.
وی تصریح کرد: افتخارات بزرگ جوانان ایران اسلامی بیش از مسائل سیاسی و امنیتی در زمینه کسب مکارم و جایگاه برجسته انسانی دارای اهمیت است.
رئیس کارگروه مرکز ساماندهی ترجمه و نشر معارف اسلامی و علوم انسانی گفت: دست یافتن جوانان ایران اسلامی به دانش توقف‌بردار نیست و این قدرت علمی معادلات سیاسی جهان را نیز بر هم زده است.
وی اظهار کرد: موضع‌گیری‌های ایران اسلامی در برابر غرب و آمریکا امروز در میان کشورهای دیگر بی‌سابقه است و قدرت‌های بزرگ جهانی نیز قدرت بیان این مواضع را ندارند.
اکبری، با رد تحریم‌های غرب تاکید کرد: موفقیت‌های علمی و صنعتی در کنار اکتشافات بزرگ موجب شده تا ایران اسلامی در جایگاهی فراتر از انتظار غربی‌ها قرار گیرد.
استاد حوزه و دانشگاه در ادامه با اشاره به نقش ایرانیان مسلمان در تعالی اسلام گفت: افتخار بزرگ ایرانیان مسلمان این است که به عنوان یک مسلمان در سرزمینی دانش‌پرور زندگی می‌کنند.
وی بیان کرد: در نگاه اسلامی نیز قومیت موضوع اول نبوده و برخی از صحابه‌های درجه اول و بزرگ پیامبر(ص) از افرادی غیر عرب بودند.
رئیس کارگروه مرکز ساماندهی ترجمه و نشر معارف اسلامی و علوم انسانی گفت: جوانان ایران اسلامی امروز باید قدردان هویت خود بوده و در مسیر تعالی اسلامی و ایرانی نقش خود را ایفا کنند. 
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول