اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاد دانشگاه:

بی‎هویت کردن جوانان ایرانی هدف دشمن است

خبرگزاری فارس: یک استاد دانشگاه شهرکرد گفت: دشمن در سال‌های اخیر در راستای از بین بردن عفت و پاکدامنی از بین جوانان و بی‌محتوا نشان دادن اعتقادات اسلامی آنها از هیچ کوششی دریغ نکرده است.

بی‎هویت کردن جوانان ایرانی هدف دشمن است
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، عبدالله علی محمدی پیش ازظهر امروز در جمع بسیجیان و مدیران ادارات و نهادهای انقلابی  شهرستان فارسان، نقش بسیج در پیشبرد اهداف عالیه نظام و انقلاب اسلامی را کلیدی عنوان کرد و گفت: خوشبختانه فرهنگ غنی و پرمحتوای حسینی در کالبد ایرانیان نفوذ کرده و با گوشت و خون آنها طوری عجین شده است که شعار " هیهات من الذله " سرلوحه زندگی آنها شده است.
وی با اشاره به نقش ارزنده بسیجیان در پیروزی رزمندگان اسلام در عملیات‌های دفاع مقدس، آنها را اسوه ایثار، مقاومت و شجاعت خواند و افزود: در این برهه از زمان با تاسی از سالار شهیدان، غیرت دینی همراه با بصیرت موجب ایستادگی در مقابل دشمنان خواهد شد.
علی محمدی با تبیین جنگ نرم دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی، تاثیرات تهاجم فرهنگی بر نسل جوان را تشریح و یادآور شد: دشمنان قسم خورده انقلاب و نظام در راستای نفوذ بر تفکر و اندیشه اسلامی ملت ایران بعد از دفاع مقدس به این نتیجه رسیدند که باید نیروی محرکه انقلاب را که همان ولایت و جوانان هست از کار بیندازند.
این استاد دانشگاه با بیان اینکه استکبار از هرگونه تلاش و کوششی در راستای ضربه زدن به ارکان انقلاب فروگذار نمی‌کنند، گفت: شاهد این مدعا، جنگ نرم دشمن در سال‌های اخیر در راستای از بین بردن عفت و پاکدامنی از بین جوانان و بی‌محتوا نشان دادن اعتقادات اسلامی آنهاست.
وی تصریح کرد: دشمنان و بدخواهان نظام و انقلاب اسلامی بدانند؛ بسیجیان همچنان مطیع امر ولایت و رهبری در جامعه هستند و با ترفندهای استکبار جهانی با هوشمندی کامل مقابله می‌کنند. 
علی محمدی با بیان اینکه استفاده از قدرت جنگ نرم علیه تمامیت ارضی ایران، استقلال و هویت ملی کشور را از بین می‌برد، افزود: امروز وظیفه ما به ویژه بسیجیان در این راستا آمادگی برای بازدارندگی از تهدیدات دشمنان است.
وی تصریح کرد: بسیج می‌تواند با فعالیت‌های همه جانبه خود از انحراف افکار جامعه به سوی ایده‌های غربی جلوگیری کند و در نتیجه بار دیگر همچون دوران هشت سال دفاع مقدس صلابت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران را به رخ جهانیان بکشاند.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول