اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل نیوسان روغن زنجان خواستار شد:

تسریع در تامین تسهیلات نیوسان روغن زنجان

خبرگزاری فارس: مدیرعامل نیوسان روغن زنجان خواستار تسریع در تامین تسهیلات واحد تولیدی نیوسان روغن برای ادامه روند کار این واحد شد.

تسریع در تامین تسهیلات نیوسان روغن زنجان
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، امیر حسین عطائی ظهر امروز در جلسه ستاد سرمایه‌گذاری استان زنجان، اظهار داشت:طرح توجیهی این کارخانه پس از اصلاحاتی به بانک ملی ارجاع شده است که در دست بررسی است.
وی ادامه داد: تسریع در تامین تسهیلات مورد نیاز این طرح از درخواست‌های شرکت است که با وجود اینکه این طرح در شورای اشتغال استان مطرح شده، اما به دلیل عدم داشتن توجیه از سوی بانک ملی مورد قبول واقع نشده است.
 مدیرعامل نیوسان روغن زنجان با بیان اینکه شرکت یک و یک و شرکت نیوسان روغن وابسته به این شرکت، همه فعالیت‌های خود را با توجیه اقتصادی انجام می‌دهد، افزود: کارشناسان بانک ملی اطلاعات دقیقی از میزان سرمایه‌گذاری این طرح نداشته و تنها با نظر کارشناسی غیر دقیق به توجیهی نبودن طرح رای داده‌اند.
وی افزود: اگر این طرح توجیه اقتصادی ندارد با چه عنوان در کار گروه اشتغال مطرح شده و جواز تاسیس برای این کارخانه صادر شده است.
عطائی با بیان اینکه بلوکه شدن این طرح تنها به دلیل پایین آمدن قیمت در مرحله یک ماهه دلیل عدم توجیه‌پذیر بودن آن مطرح شده است، افزود: طرح توجیهی این طرح 9 آذر ماه سال جاری به بانک اعلام شده و هنوز جوابی در این خصوص ارائه نشده است.
 وی ادامه داد: شرکت پخش یک و یک، یکی از شرکت‌های تابعه مجموعه دشت مرغاب است که در سال 2000 با هدف پخش محصولات تولیدی با مارک یک و یک، افزایش سهم بازار، بهبود شبکه توزیع محصولات و افزایش رضایت مشتریان در سراسر کشور تاسیس شده است.
 مدیرعامل نیوسان روغن زنجان خاطرنشان کرد: دفتر مرکزی این شرکت در تهران واقع شده و انبار مرکزی به مساحت 11 هزار متر مربع با بیش از 430 کارمند در سراسر کشور ایران مشغول به کار است.
وی گفت: این شرکت دارای 20 مرکز پخش در سراسر کشور بوده که از طریق آنها کل صنوف مشتریان در همه استان‌های ایران زیر پوشش توزیع قرار دارند.مساحت انبارهای مراکز پخش در کل کشور حدود 35 هزار متر مربع است.
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول