اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی قائمشهر خبر داد:

انهدام باند سارقان داخل خودرو در قائمشهر

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان قائمشهر از دستگیری چهار نفر از سارقان باند سرقت از داخل خودرو در قائمشهر خبر داد.

انهدام باند سارقان داخل خودرو در قائمشهر
قنبر حبشی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از شهرستان قائمشهر با اشاره به وقوع چندین فقره سرقت از داخل خودروها در نقاط مختلف شهر قائمشهر اظهار داشت: با گزارش سرقت، موضوع به طور ویژه در دستور کار پلیس پیشگیری قرار گرفت.
وی ابراز داشت: با فعال‌سازی مخبران و نیز تحقیقات گسترده اطلاعاتی سرانجام مخفیگاه این باند در یکی از نقاط قائمشهر شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی، در یک عملیات غافلگیرانه با ورود به مخفیگاه آنان چهار نفر از اعضای باند دستگیر شدند.
حبشی خاطرنشان کرد: نامبردگان نادر ح، سید محسن ن، امید خ و معصومه س که همگی اهل و ساکن قائمشهر هستند در تحقیقات به عمل آمده به چندین فقره سرقت داخل خودرو از جمله 1- پراید متعلق به امیر علی. الف در مورخه 26/7/90، 2- نیسان متعلق به مقداد . الف در مورخه 27/7/90، 3- پراید متعلق به اسدالله . خ مورخه 22/8/90، 4- پیکان متعلق به علی . ص 14/8/90، 5- پیکان متعلق به محسن . م، 30/8/90، 6- پراید متعلق به مالک. الف مورخه 5/9/90 و 7- وانت مزدا متعلق به ابوذر . ص در مورخه 10/9/90 اعتراف کردند.
فرمانده انتظامی قائمشهر با بیان اینکه در بازرسی از منزل این افراد اموال مسروقه دیگری نیز کشف شد، گفت: تعداد چهار عدد پایپ به همراه مقدار قابل توجهی مواد مخدر از نوع شیشه، یک عدد قمه، قیچی، دو عدد سیم چین، چهار عدد گوشی و یک دستگاه خودروی وانت پیکان که برای جابه‌جایی اموال مسروقه مورد استفاده قرار می‌گرفت و نیز مقداری سیم‌های برق کشف و ضبط شد.
حبشی در پایان اذعان داشت: پرونده سارقان برای رسیدگی بیشتر به مراجع قضایی ارسال شد.
انتهای پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول