اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرقت از پاساژهای کرج به بهانه گرفتن پول قرضی

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی کرج گفت: فردی که با عنوان کارگر یکی از واحدهای تجاری در پاساژی در کرج از واحدهای صنفی پاساژ به بهانه قرض گرفتن وجه نقد سرقت می‌کرد، توسط پلیس دستگیر شد.

سرقت از پاساژهای کرج به بهانه گرفتن پول قرضی
به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از ستاد اطلاع‌رسانی فرماندهی نیروی انتظامی استان‌های تهران و البرز، عبدالرضا خیرخواهان با اعلام این خبر اظهار کرد: فردی که با عنوان کارگر یکی از واحدهای تجاری در پاساژی در کرج از واحدهای صنفی پاساژ به بهانه قرض گرفتن وجه نقد و استرداد آن ظرف مدت 24 ساعت به چند‌ فقره سرقت دست زده بود، از سوی ماموران انتظامی این شهرستان شناسایی و دستگیر شد‌.
وی افزود: در پی اعلام شکایت متصدی یکی از واحدهای تجاری پاساژی در کرج مبنی بر سرقت 400 هزار ریال از واحد صنفی وی از سوی فرد ناشناسی پیگیری موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت‌.
این مسئول گفت: مالباخته در تشریح ماجرا اعلام کرده که دو روز پیش فردی که خود را کارگر یکی از واحدهی تجاری پاساژ معرفی می‌کرد نزد وی آمده و با چرب زبانی و به کار بردن ترفندهای گوناگون درخواست مبلغ 40 هزار تومان وجه نقد به صورت قرضی و برگرداندن آن ظرف 24 ساعت آینده کرد و من نیز که گمان می‌کردم او واقعا کارگر مغازه مورد نظر است به او پول را دادم.
خیرخواهان ادامه داد: این مالباخته افزود، دو روز بعد هنگامی که برای گرفتن طلبم به فروشگاه مورد نظر مراجعه کردم و در خصوص ماجرا و مشخصات آن فرد به صاحب مغازه توضیح دادم، او گفت که همچون فردی را نمی‌شناسد و تازه در آن زمان بود که متوجه شدم او سارق بوده است.
خیرخواهان افزود: ماموران با شنیدن اظهارات مالباخته و مراجعه افرادی که به همین نحو از آنها سرقت شده بود بلافاصله وارد عمل شده و در ابتدا با کنترل دوربین‌های مداربسته پاساژ، دریافت مشخصات شخصی متهم از سوی مالباختگان و انجام مراقبت‌های محسوس و نامحسوس در نهایت این فرد را در حالی که برای ادامه اعمال مجرمانه خود وارد یک فروشگاه پوشاک شده بود در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و برای تحقیقات بیشتر به کلانتری منتقل کردند.
وی اظهار کرد: متهم دستگیر شده طی مراحل بازجویی منکر هرگونه سرقتی شد اما در مواجهه با مالباختگان و مدارک مستند به جرم خود اعتراف و در این باره نیز چهار مالباخته دیگر شناسایی شدند.
گفتنی است، متهم دستگیر شده پس از سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول