اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس آگاهی آذربایجان شرقی خبر داد:

کشف راز 54 فقره سرقت منزل در تبریز

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس آگاهی آذربایجان شرقی گفت: عوامل پلیس موفق به شناسایی سارق حرفه‌ای منازل تبریز شدند.

کشف راز 54 فقره سرقت منزل در تبریز
قنبر مداحی  امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: برابر سوابق موجود و با توجه به وقوع چند‌ فقره سرقت از منازل در مناطق بالای شهر تبریز با شگرد یکسان موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.
وی گفت: در این سرقت‌ها سارقان با توپی‌زنی و دیلم‌اندازی بین ساعت 18 تا 23  که سارقان اقدام به سرقت فرش، طلاجات، وجه نقد، تلویزیون و ... می‌کردند و پس از سرقت با استفاده از خودروهایی مانند پژوپرشیا، سمند، پژو 405 از محل متواری می‌شدند.
مداحی تصریح کرد: با انجام بررسی صحنه‌ها و تحقیقات لازم پلیسی معلوم شد سارقان غیر بومی بوده و از طریق اتوبان شهید کسایی محور تبریز تهران وارد شهر شده پس از انجام سرقت بلافاصله با استفاده از این اتوبان از شهر خارج می‌شدند.
وی ادامه داد: طی تبادل اخبار و اطلاعات و استخراج سوابق از استان‌های همجوار ‌یک نفر سارق به هویت  "م-الف" که در شهرستان مهاباد دستگیر و روانه زندان شده بود در این رابطه شناسایی شد. 
‌مداحی افزود: با اخذ نیابت قضایی فرد مورد نظر از زندان تحویل به این پلیس شد و پس از تجمیع دلایل و قرائن و بررسی شگردهای سرقت که با شگرد سارق دستگیر شده مطابقت کامل داشت، بازجویی علمی و فن از وی انجام گرفت که نهایتاً لب به اعتراف گشوده و به 54 فقره سرقت ‌از منازل با همدستی داماد و خواهر خود اعتراف کرد.
رئیس پلیس آگاهی استان آذربایجان شرقی اظهار کرد: تمام محله‌‌های سرقت شناسایی و بازسازی صحنه انجام، مالباختگان در آگاهی حاضر ‌علیه ایشان اعلام شکایت کردند و ارزش کل اموال سرقت شده 2 میلیارد و 767 میلیون و 550 هزار ریال بوده و تلاش برای دستگیری همدستان و مالخران ادامه دارد.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول