اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل شرکت توزیع برق غرب مازندران خبر داد:

کاهش سرقت از تأسیسات و شبکه برق در غرب مازندران

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت توزیع برق غرب مازندران گفت: با اقدامات انجام شده در شش ماهه نخست سال 90، آمار سرقت از تأسیسات و شبکه برق در این منطقه سیر نزولی پیدا کرده است.

کاهش سرقت از تأسیسات و شبکه برق در غرب مازندران
به گزارش خبرگزاری فارس از نوشهر به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع برق غرب مازندران، مصطفی سالار با اشاره به اقدامات پیشگیرانه این شرکت از سرقت اظهار داشت: برگزاری جلسات منظم با نیروی انتظامی در تمام امور هفتگانه، شناسایی مناطق آلوده از سوی امورها، اجرای کامل طرح تبدیل شبکه مسی به کابل خود نگهدار، اصلاح روشنایی معابر در مناطق فاقد روشنایی و برپایی نشست‌هایی با حضور دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی از جمله اقداماتی است که می‌تواند در این زمینه بسیار راهگشا و موثر باشد.
وی در بخش دیگری از سخنانش تصریح کرد: مشترکان برق غرب مازندران می‌توانند با پرداخت غیر‌حضوری قبوض خود برنده جایزه شوند.
مدیرعامل شرکت توزیع برق غرب مازندران گفت: این شرکت در راستای ترویج فرهنگ پرداخت الکترونیکی قبوض برق، به مشترکانی که قبوض خود را به یکی از روش‌های غیر حضوری پرداخت کنند به قید قرعه جوایز نفیسی اهدا می‌کند.
وی ادامه داد: تمامی مشترکان این شرکت در هفت امور و 12 بخش زیر پوشش که به یکی از روش‌های الکترونیکی از جمله دستگاه‌های خودپرداز، تلفن بانک، همراه بانک، پایانه‌های فروشگاهی (POS) و اینترنت، قبوض برق خود را پرداخت کنند در این قرعه‌کشی شرکت داده می‌شوند.
این مسئول درباره بانک‌های عامل طرف قرارداد با این شرکت ادامه داد: بانک ملی، صادرات، کشاورزی، تجارت، پارسیان، مسکن، ملت، رفاه، سامان، اقتصاد نوین، پست بانک، سپه، سینا، پاسارگاد و انصار بانک‌های طرف قرارداد با شرکت توزیع برق غرب مازندران هستند.
سالار درباره مزایای این روش تصریح کرد: سهولت در پرداخت، کاهش مراجعه به بانک‌ها، صرفه‌جویی در وقت و هزینه، کاهش ترافیک، افزایش ضریب اطمینان و قابلیت پیگیری پرداخت توسط مشترکان از جمله مهم‌ترین مزایای پرداخت غیرحضوری قبوض است.
مدیرعامل توزیع برق غرب مازندران همچنین از چاپ و توزیع بروشور «راهکارهای پیشگیرانه از سرقت تجهیزات برق» در غرب مازندران خبر داد.
وی خاطرنشان کرد: با توجه به ضرورت آسیب‌شناسی و اتخاذ سیاست‌های پیشگیرانه از سرقت تجهیزات برق این شرکت اقدام به چاپ و توزیع بیش از 10 هزار نسخه بروشور راهکارهای پیشگیرانه از سرقت تجهیزات برق کرد.
سالار بیان داشت: در این بروشور با آگاهی‌رسانی به مشترکان درباره موارد مشکوک به سرقت از تجهیزات برق، از آنها خواسته شد تا این موارد را به تلفن‌های 121 (تلفن اتفاقات شبکه برق) و 110 اطلاع‌رسانی کنند.
وی اذعان داشت: سرقت از تجهیزات برق علاوه بر بروز آسیب‌های فراوان به مشترکان و همچنین از بین بردن سرمایه‌های ملی، خسارت جدی به شرکت توزیع برق وارد می‌کند.
سالار در پایان متذکر شد: با اقدامات انجام شده در شش ماهه نخست سال 90، آمار سرقت از تأسیسات و شبکه برق در این منطقه سیر نزولی پیدا کرده است.
انتهای پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول