اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان:

8 هزار داوطلب با هلال احمر لرستان همکاری می‌کنند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان گفت: 8 هزار نفر داوطلب با هلال احمر لرستان همکاری می‌کنند.

8 هزار داوطلب با هلال احمر لرستان همکاری می‌کنند
به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، ذبیح‌الله سیاهپوش ظهر امروز در مراسم تجلیل از داوطلبان نمونه جمعیت هلال احمر لرستان گفت: داوطلبان جمعیت هلال احمر لرستان بدون هیچ چشم‌داشتی برای کمک به هم‌نوعان خود از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند و با تمام توان در این عرصه خدمت می‌کنند.
وی افزود: با انجام اقدامات داوطلبانه توسط این افراد فعالیت‌های بشردوستانه موثری انجام شده است.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان روز جهانی داوطلبان را فرصتی برای قدردانی و به تصویر کشیدن فطرت پاک داوطلبان دانست و گفت: با اقدامات موثر این افراد در بخش‌های مختلف به ویژه امدادرسانی و جمع‌آوری کمک‌های مردمی به مناطق مختلف جهان، جمعیت هلال احمر موفقیت‌هایی کسب کرده است. 
سیاهپوش تصریح کرد: در زمینه کمک‌های مردمی به کشور قحطی زده سومالی معادل 5 میلیارد ریال توسط داوطلبان جمعیت جمع‌آوری شد که این اقدام بسیار موثر و بشردوستانه است.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان در ادامه گفت: 33 تیم واکنش سریع بانوان و مردان در جمعیت هلال احمر استان لرستان فعالیت دارند.
سیاهپوش با اشاره به اینکه استان لرستان یکی از 10 استان زلزله خیز کشور محسوب می‌شود، اظهار داشت: در شهرستان‌های لرستان10 تیم دیگر در قالب زیرگروه‌های امدادی با عنوان یک تیم بزرگ توانا متشکل از پنج نفر در تیم امداد جاده‌ای، چهار نفر در تیم کوهستان، هفت عضو در تیم آوار، چهار نفر در تیم سیلاب، پنج نفر در تیم فوریت‌های درمانی، هفت نفر در تیم اسکان، 14 نفر در گروه پشتیبانی عملیات و چهار نفر در گروه پشتیبانی اداری، چهار نفر در تیم حمایت روانی و 9 نفر در تیم تغذیه مشارکت دارند.   
مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان در ادامه گفت: 40هزاردانش‌آموز و دانشجو در لرستان به صورت داوطلبانه عضو جمعیت هلال احمر هستند که علاوه بر این بیش از 11 هزار دانشجو در 14 کانون دانشجویی جمعیت هلال احمر لرستان مشغول فعالیت هستند.
در پایان این نشست از 40 نفر از داوطلبان نمونه شهرهای مختلف لرستان تجلیل شد.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول