اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت گاز استان قم خبر داد:

گازرسانی به 7 هزار واحد مسکونی در پردیسان

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت گاز استان قم از گازرسانی به 7 هزار واحد مسکونی مهر در پردیسان خبر داد.

گازرسانی به 7 هزار واحد مسکونی در پردیسان
هوشنگ محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به بررسی موضوع گازرسانی به پردیسان اظهار کرد: گازرسانی در پردیسان از سال گذشته با اختصاص یافتن بودجه مورد نیاز مورد توجه قرار گرفت.
وی با بیان اینکه پردیسان به دو بخش تقسیم می‌شود، افزود: بخشی از پردیسان به مسکن مهر و بخش بعدی آن شامل واحدهای مسکونی دیگر می‌شود که بحث گازرسانی به مسکن مهر به طور جدی در دست اقدام و پیگیری است.
مدیرعامل شرکت گاز استان قم به بودجه در نظر گرفته شده برای گازرسانی پردیسان اشاره و خاطرنشان کرد: با بودجه 150 میلیارد ریالی، عملیات گازرسانی آغاز شده و زیرساخت‌های انرژی واحدهای مسکونی مهر تامین شده است تا ساکنین این واحدهای مسکونی بتوانند از گاز طبیعی استفاده می‌کنند.
محمدی از گازرسانی به 7 هزار واحد مسکن مهر خبر داد و بیان کرد: زیرساخت‌های انرژی 7 هزار واحد مسکن مهر تامین شده و 7 هزار و 500 واحد در حال تامین انرژی است و  با تکمیل واحدها، گازرسانی نیز صورت می‌گیرد.
وی با بیان اینکه تا پایان سال جاری نیز گازرسانی دیگر واحدها انجام می‌گیرد، تصریح کرد: 11 هزار و 300 واحد تا پایان سال 90 از انرژی گاز بهره‌مند می‌شوند.
مدیرعامل شرکت گاز استان قم به تشریح جزیی گازرسانی به پردیسان پرداخت و گفت: هم اکنون محله‌های 39 هکتاری از گاز طبیعی استفاده می‌کنند و اگر در مواردی هم گازرسانی انجام نشده مشکل اصلی از شبکه‌های داخلی بوده که تکمیل نشده است.
محمدی ادامه داد: سایت ارتش مسکن مهر نیز گازرسانی شده است و در حال نصب انشعابات هستیم که به زودی این بخش نیز به پایان می‌رسد و ساکنان آن می‌توانند از گاز طبیعی استفاده کنند.
وی با اشاره به اینکه‌ گازرسانی محله‌های 578 هکتاری هم در دست اقدام است، تصریح کرد: محله‌های هزار هکتاری غالبا از گاز استفاده می‌کنند و قسمت اول محله شهرک‌سازان جنوب گازرسانی شده و تا هفته آینده انشعاب‌گذاری آن صورت می‌گیرد.
مدیرعامل شرکت گاز استان قم اضافه کرد: بیش از 80 درصد محله هزار هکتاری گازرسانی شده و مابقی هم مورد توجه قرار گرفته است.
محمدی با اشاره به اینکه به زودی تمام پردیسان گازرسانی می‌شود، اظهار کرد: تقریبا تمام واحدهای مسکونی که به بهره‌برداری رسیده‌اند در تامین انرژی گاز مشکلی ندارند و ممکن است درصدی به صورت پراکنده گاز نداشته و با مشکل مواجه شوند که در آینده نزدیک مشکلات آنها نیز برطرف می‌شود.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول