اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با موضوع طبیعت و همزیستی؛

نمایشگاه بزرگ نقاشی در سوادکوه برپا شد

خبرگزاری فارس: نمایشگاه نقاشی با موضوع طبیعت، محبت، عشق و همزیستی با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در کتابخانه عمومی شیرگاه سوادکوه برگزار شد.

نمایشگاه بزرگ نقاشی در سوادکوه برپا شد
به گزارش خبرگزاری فارس از سوادکوه، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سوادکوه صبح امروز در جلسه انجمن هنرهای تجسمی با تقدیر از آموزشگاه هنری اندیشه نوین برای برگزاری نمایشگاه نقاشی در شیرگاه اظهار کرد: نقاشی ثبت زیبایی‌های خلقت و آفریده‌های الهی است.
موسی پهلوان با بیان اینکه خداوند، هنرمند مطلق در همه زمینه‌ها است، گفت: زیبایی‌های طبیعت بخشی از هنرمندی باری تعالی در نظام آفرینش است.
وی از وجود 50 اثر نقاشی در این نمایشگاه خبر داد و خاطرنشان کرد: 15 هنرمند سوادکوهی در ایجاد این نقاشی‌ها مشارکت داشته‌اند.
پهلوان بیان کرد: از طرح‌های مختلف هنری در سوادکوه حمایت جدی می‌شود تا شاهد رشد استعدادهای هنرمندان این شهرستان و معرفی به مناطق دیگر باشیم.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سوادکوه، این اداره را خانه دوم هنرمندان توصیف و خاطرنشان کرد: هنرمندان در رشته‌های نقاشی، هنرهای تجسمی، شعر و نمایش با ارائه طرح‌های هنرمندانه از این حمایت‌ها برخوردار  می‌شوند.
وی از کسب عنوان‌های برتر هنرمندان سوادکوه در استان و کشور خبر داد و گفت: استعدادهای هنری شهرستان سوادکوه برگرفته از طبیعت زیبا و صفای باطن مردمان این خطه است.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول