اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نخستین مسابقه‌بین‌المللی نقاشی کودکان رومانی؛

نقاشی "لباس‌های محلی کشور من" برگزیده شد

خبرگزاری فارس: نوجوان کردستانی در نخستین مسابقه‌ی بین‌المللی نقاشی کودکان و نوجوانان رومانی با اثر "لباس‌های محلی و رقص‌های قومی کشور من" برگزیده شد.

نقاشی "لباس‌های محلی کشور من" برگزیده شد
مدیر کانون کودکان و نوجوانان استان کردستان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج، اظهار داشت: 9 اثر نقاشی با موضوع "لباس‌های محلی و رقص‌های قومی کشور من" با تکنیک آزاد از استان کردستان برای شرکت در این مسابقه به رومانی ارسال شد که از بین این آثار اثر آذین محمدی، عضو 17 ساله کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان کامیاران موفق به دریافت دیپلم افتخار و جایزه سوم شد.
در جشنواره مسابقه بین‌المللی نقاشی رومانی 625 اثر از 11 کشور جهان به دبیرخانه رسیده بود.
سهیلا شیخی همچنین از موفقیت کانون کودکان و نوجوانان استان کردستان در ساخت پویانمایی خبر داد و گفت: در نخستین دوره بین‌المللی جشنواره پویانمایی تندیس جشنواره برای بهترین اثر به دلیل خلاقیت در ساخت اثری پویانمایی به فاطمه میرزایی برای فیلم "پولک‌هایی که ستاره شدند " از استان کردستان شهر تقدیم شد.
به گفته وی در جشنواره‌ فیلم کودکان برای کودکان که ششمین دوره‌ ملی و اولین دوره‌ بین‌المللی آن در قزوین طی روزهای اول تا سوم آذر برگزار شد، بیش از 680 فیلم ایرانی کودکان ایرانی و خارجی از 26 کشور جهان با یکدیگر به رقابت پرداختند.
مدیر کانون کودکان و نوجوانان استان کردستان ضمن ابراز خرسندی از موفقیت بچه‌های کانون، گفت: تلاش ما شکوفایی استعدادها و خلاقیت کودکان و نوجوانان در زمینه‌های مختلف فرهنگی، هنری و ادبی است.
انتهای پیام/خ۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول