اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نیشابور؛

نمایشگاه نقاشی"به یاد ماندنی" بر پا شد

خبرگزاری فارس: نمایشگاه نقاشی به یاد ماندنی آثار کامران محمدی هنرمند نقاش نیشابوری در نگارخانه کمال‌الملک اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گشایش یافت.

نمایشگاه نقاشی"به یاد ماندنی" بر پا شد
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط اداره عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور، حمیدرضا آتشی مسئول نگارخانه این اداره اظهار داشت: این نمایشگاه سومین نمایشگاه انفرادی این هنرمند است که شامل50 تابلو است.
وی اظهار داشت: این آثار با تکنیک رنگ‌روغن و سیاه ‌قلم کار شده و دارای سبک رئالیسم و با موضوع طبیعت، طبیعت بی‌جان و چهره است.
او هدف از برپایی این نمایشگاه را ارتباط و تعامل با هنرمندان و تشویق جوانان به این هنر و نقد و بررسی آثار برپا شده دانست.
آتشی اضافه کرد: نمایشگاه نقاشی به یاد ماندنی از 12 تا 17 آذر 90 از ساعت 9 تا 12 صبح و 16 تا 20بعدازظهر در نگارخانه کمال‌الملک اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور ویژه عموم علاقمندان دایر است.
وی خاطرنشان کرد: نیشابور دارای هنرمندان فراوان در رشته‌های مختلف هنری است که تاکنون در سطح ملی و بین‌المللی مطرح بوده‌اند و آن به ‌علت مردم هنردوست این دیار است که در تمامی خانه‌های آن هنرمندان هستند و مردم مشوق ایشان هستند و این مهم سبب رشد و بالندگی هنر شده و برپایی نمایشگاه‌ها در این شهرستان محملی است برای ارایه هنر در رشته‌های نقاشی، خوشنویسی، طراحی، لباس و ... به دیگران که خود هنرمندند یا مشوق هنرمندان هستند.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول