اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان رضوی:

باید میان برنامه درسی و تربیتی توازن برقرار شود

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان رضوی گفت: باید میان برنامه‌های درسی، تربیتی و ساعاتی که دانش‌آموز در منزل سپری می‌کند، توازن برقرار شود.

باید میان برنامه درسی و تربیتی توازن برقرار شود
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمود صلاحی ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش استان در جمع مدیران آموزش و پروش اظهار داشت: در راستای توازن بخشیدن به این دو موضوع باید تلاش بیشتری شود.
استاندار خراسان رضوی تصریح کرد: برای رسیدن به این هدف تمام دستگاه‌ها باید برنامه‌ها و پیشنهادات خود را ارائه کنند و آموزش و پرورش نیز برای توازن بخشیدن این دو موضوع مهم نهایت تلاش خود را انجام دهد تا شاهد تربیت فکری و فرهنگی کودکان و نوجوانان باشیم.
صلاحی با اشاره به اینکه اجرای طرح زیارت اولی‌ها که امسال 18 هزار دانش‌آموز از 9 استان کشور انجام شد، خاطرنشان کرد: این یک طرح بسیار خوب و درخور توجهی بود و می‌تواند در روحیه بچه‌های دبستانی و نیز شادابی و نشاط آنان تاثیر بگذارد.
استاندار خراسان رضوی همچنین خواستار اختصاص بودجه ملی برای ساخت اردوگاه ویژه دانش‌آموزان زائر در مشهد شد و افزود: احداث اردوگاهی فرهنگی، زیارتی نیز می‌تواند در ارتقای سطح کیفی برنامه‌ها و افزایش رفاه دانش‌آموزان زائر موثر باشد.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول