اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

مدیرعامل شرکت گاز هرمزگان خبر داد:

بهره‌برداری از فاز نخست گازرسانی بندرعباس در سال آینده

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت گاز هرمزگان گفت: مدت زمان اجرای فاز نخست گازرسانی به بندرعباس طبق قرارداد موجود 330 روز است.

بهره‌برداری از فاز نخست گازرسانی بندرعباس در سال آینده
صادق نصیرپور در حاشیه آغاز عملیات گازرسانی به بندرعباس در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهر با بیان اینکه شرکت گاز هرمزگان بنا بر استناد مصوبه دولت در دور دوم سفر به هرمزگان تاسیس شده است، اظهار داشت: این شرکت وظایف خود را در بخش‌های وظایف حرفه‌ای، فرهنگی و ورزشی تعریف کرده است.
وی با بیان اینکه تاکنون شهرک‌های صنعتی بندرعباس، قشم و شهر حاجی‌آباد گازرسانی شده است، ادامه داد: همچنین پروژه انتقال شهر بستک و چندین شهر و نقطه دیگر نیز در استان اجرایی شده است.
مدیر عامل شرکت گاز هرمزگان با اشاره به مشخصات فاز نخست گازرسانی به شهر بندرعباس و بیان اینکه کل شهر بندرعباس طی طرح جامع گازرسانی به 14 فاز تقسیم‌بندی شده است، ابراز داشت: طول خطوط مورد نیاز در فاز نخست که منطقه گلشهر جنوبی را تحت پوشش قرار می‌دهد، برابر با 50 کیلومتر است که انتظار می‌رود پنج هزار خانوار را از نعمت گاز لوله‌کشی بهره‌مند کند.
نصیرپور اضافه کرد: اعتباری معادل 18 میلیارد ریال به عنوان هزینه‌های مستقیم و 18 میلیارد ریال دیگر نیز به عنوان هزینه‌های جانبی این طرح برآورد شده است.
به گفته وی مقرر شده است که فاز نخست ظرف 330 روز و در دو شیفت کاری به صورت شبانه‌روزی اجرایی و تحویل داده شود.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول