اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار بوشهر:

دشمن درصدد سلب اعتماد به نفس جوانان است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استانداری بوشهر گفت: دشمن همواره درصدد ایجاد اختلال در سیاست‌های نظام در ارتباط با جوانان و سلب اعتماد به نفس جوانان است.

دشمن درصدد سلب اعتماد به نفس جوانان است
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، محمدحسن شنبدی دوشنبه شب در نشست شورای عمومی مشاوران جوان ریاست جمهوری در استان بوشهر اظهار داشت: امروز جوان‌محوری و جوان‌‎باوری با نگاه انتقال تجربیات از سیاست‌های اصلی مسئولان نظام است.
وی افزود: جوان و جوانی فرصتی و سرمایه‌ای که منشا قدرت و سرمایه مدیریت به شمار می‌رود.
شنبدی ادامه داد: امام راحل نخستین شخصیتی بود که از این سرمایه ارزشمند در مسیر به ثمر نشاندن انقلاب اسلامی استفاده کردند.
وی اضافه کرد: امروز نیز با همان نگاه و مدیریت راهبردی امام که جوان‌گرایی و شکل‌گیری مدیریت جوان در عرصه‌های مختلف است، زعامت رهبر معظم انقلاب در جامعه تداوم دارد.
معاون سیاسی استاندار بوشهر با تاکید بر استفاده از هنر به‌کارگیری جوانان در انجام امور بیان کرد: این سرمایه و ظرفیت دارای فطرت الهی و انگیزه دینداری است که در مسیر ولایت‌مداری و آرمان‌های شهدا در حرکت‌اند.
وی یادآور شد: امروز جوانان ایرانی به عنوان بهترین سرمایه در مسیر انقلاب، نظام، اندیشه‌های امام راحل و ولایت در حرکتند و دشمن به دنبال آسیب رساندن و به یغما بردن این سرمایه عظیم انسانی از نظام جمهوری اسلامی است.
شنبدی گفت: خلاقیت و افتخارات این نظام منوط به کار جوانان نسل اول و دوم انقلاب است و انتقال تجربیات این دو نسل به نسل سوم انقلاب برای رسیدن به قله‌های پیشرفت و ترقی یکی از ضروریاتی است که بر عهده مشاوران جوان قرار دارد.
معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر با اشاره به شکار پهپاد آمریکایی توسط جوانان ایرانی اضافه کرد: جوانان ایرانی با این اقدام خود جهان را متحیر کردند.
شنبدی اظهار داشت: برای استمرار نظام باید از مدل امام راحل که با حکومت بر قلب‌ها و بهره‌مندی از خلاقیت و استعداد جوانان، نظام را پایه‌ریزی کردند، استفاده کرد.
معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر گفت: امروز دشمن با سیاست تضعیف شعائر دینی، اعتقادات ولایی و القای شعار اسلام بدون ولایت و روحانیت به جوانان به دنبال ضربه زدن به بدنه نظام است که مشاوران جوان به عنوان متولیان امور جوانان باید در راستای بصیرت‌افزایی و دشمن‌شناسی قدم بردارند.
شنبدی اضافه کرد: جوانان سرمایه‌های اصلی نظام و گوش به فرمان نیروهای ولایت هستند، جوانانی که حماسه‌هایی مثل 9 دی را خلق و تمام آرزوها و آمال دشمنان را نقش برآب کردند.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول