اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر اجرایی نظام نوین مالی علوم پزشکی خبر داد:

آغاز فاز دوم نظام نوین مالی در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج

خبرگزاری فارس: مدیر اجرایی نظام نوین مالی دانشگاه علوم پزشکی، خدمات درمانی و بهداشتی کهگیلویه و بویراحمد از آغاز فاز دوم نظام نوین مالی در این دانشگاه خبر داد.

آغاز فاز دوم نظام نوین مالی در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج
علیرضا شکیبایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار داشت: تراز حسابداری نقدی سال گذشته دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از طریق نرم افزار حسابداری تعهدی استخراج شده و به عنوان یک امر استثنا در میان دانشگاه‌های کشور به دیوان محاسبات، سازمان اقتصاد و دارایی و وزارت بهداشت تحویل داده شد.
مدیر اجرایی نظام نوین مالی دانشگاه علوم پزشکی، خدمات درمانی و بهداشتی کهگیلویه و بویراحمد گفت: این دانشگاه تنها دانشگاهی است که بدون آموزش‌های فرا استانی توانسته با تکمیل دوره‌های آموزشی حسابداری تعهدی، آشنایی با آیین‌نامه‌ها، دستورالعمل‌ها و نرم‌افزار طراحی شده وزارت بهداشت این طرح را با موفقیت اجرا کند.
وی یادآور شد: فاز دوم نظام نوین مالی شامل قیمت تمام شده و بودجه‌ریزی عملیاتی است که این مهم اکنون در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در حال اجرا است.
عضو اصلی کارگروه آموزش نظام نوین مالی در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، اجرای این طرح را در راستای تغییرات نظام مالی و به منظور شفافیت در نظام بودجه‌بندی تجربه‌ای موفق خواند و خاطرنشان کرد: دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در میان دانشگاه‌های کشور عنوان برتر را در نظام نوین مالی را کسب کرده است.
شکیبایی با بیان اینکه امروز نظام مالی دنیا به سمت حسابداری تعهدی رفته، اذعان داشت: این طرح در دولت دهم و با محوریت وزارت بهداشت و آموزش پزشکی اجرا شده که دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در این زمینه پیشرو بوده است.
انتهای پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول