اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز:

خدمات مجموعه علوم پزشکی در ارتقای سلامت جامعه منحصربه فرد است

خبرگزاری فارس: قائم مقام رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: خدمات مجموعه علوم پزشکی در ارتقای سلامت جامعه منحصر به فرد است و بازنشستگان این مجموعه سهم خاصی در بهداشت درمانی جامعه دارند.

خدمات مجموعه علوم پزشکی در ارتقای سلامت جامعه منحصربه فرد است
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، علیرضا صادق‌پور ظهر امروز در مراسم تجلیل از بازنشستگان دانشگاه علوم پزشکی تبریز که به مناسبت روز خانواده و تکریم بازنشستگان برگزار شد بر همت مسئولان این دانشگاه در تکریم نیروی انسانی تاکید کرد.
وی با اشاره به برگزاری مراسم سالانه گرامیداشت بازنشستگان اظهار کرد: این مراسم همه ساله به صورت غیرمتمرکز برگزار می‌شد که این مراسم امسال به صورت متمرکز و با هدف تجلیل شایسته‌تر برگزار می‌شود.
صادق‌پور گفت: دانشگاه علوم پزشکی و مجموعه درمانی در زمینه سلامت جامعه و ارائه خدمات درمانی فعال هستند و تلاش دارند تا بهداشت درمانی به نحو احسن ارائه شود.
قائم مقام رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: خدمات مجموعه علوم پزشکی در ارتقای سلامت جامعه منحصر به‌فرد است و بازنشستگان این مجموعه سهم خاصی در بهداشت درمانی جامعه دارند.
معاون دانشگاه علوم پزشکی تبریز با بیان اینکه بازنشستگان معمولا پس از مدت 30 سال خدمت بیکار نیستند، گفت:برخی از همکاران با نشاط به ادامه فعالیت مشغول هستند و حتی ساعات کاری آنان نیز افزایش می‌یابد.
وی تاکید کرد: بازنشستگان پس از دوران کار و تلاش در راستای توان افزایی و ورزش نیز اهتمام خاص داشته باشند.
صادق‌پور با اشاره به امکانات ورزشی دانشگاه علوم پزشکی تبریز خاطرنشان کرد: امکانات ورزشی از جمله استخر بیمارستان سینا در خدمت بازنشستگان و خانواده آنان است.
وی یادآور شد: در زمینه پشتیبانی و رفع مشکلات اداری و مالی مجموعه دانشگاه آماده ارائه خدمات است و تلاش شده تا در این راستا کمترین مشکل وجود داشته باشد.
همچنین در این مراسم که با حضور بیش از 100 نفر از بازنشستگان مراکز مختلف علوم پزشکی تبریز و استان همراه بود، برنامه‌های مختلف فرهنگی نیز برگزار شد.
جمعی از بازنشستگان دانشگاه علوم پزشکی در حاشیه این مراسم نسبت به عدم پرداخت حق جذب آنان انتقاد کردند.
انتهای پیام/ح20 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول