اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون دانشگاه علوم‌ پزشکی رفسنجان:

دانشگاه علوم ‌پزشکی رفسنجان چشم‌انداز روشنی دارد

خبرگزاری فارس: معاون پشتیبانی دانشگاه علوم ‌پزشکی رفسنجان گفت: افق چشم‌انداز دانشگاه علوم‌ پزشکی رفسنجان بسیار روشن است.

دانشگاه علوم ‌پزشکی رفسنجان چشم‌انداز روشنی دارد
به گزارش خبرگزاری فارس از رفسنجان، محمدرضا رحمانی صبح امروز در جمع کارکنان جدید‌الاستخدام دانشگاه علوم‌ پزشکی رفسنجان با بیان اهداف سیستم دانشگاه علوم‌ پزشکی اظهار داشت: کارکنان در یک ارگان باید نسبت به مکانی که در آن خدمت می‌کنند، خوشبین و به آن اهداف پایبند باشند.
وی افزود: سازمانی به نام دانشگاه علوم ‌پزشکی باید چشم‌انداز خوبی داشته باشد تا موفقیت‌های لازم را در خدمت‌رسانی کسب کند.
رحمانی با بیان اینکه انسجام نیروهای دانشگاه علوم ‌پزشکی و صبور بودن آنها در کار می‌تواند به پیشرفت‌ها کمک کند، تصریح کرد: از سال 87 که بودجه عمرانی این دانشگاه تصویب شده است، ساخت و سازهایی که حاصل تلاش و همبستگی دوره قبل بوده است به چشم می‌خورد و این دوره جدید باید زمینه ارائه خدمات بهتر و بیشتری را فراهم کند.
رحمانی از سه پروژه جدید دانشگاه علوم ‌پزشکی رفسنجان خبر داد و بیان کرد: این پروژه‌ها سلف و کتابخانه مرکزی، سالن همایش‌ها و خوابگاه هستند که کار ساخت آنها به پایان می‌رسد.
معاون پشتیبانی دانشگاه علوم ‌پزشکی رفسنجان افق چشم‌انداز این دانشگاه را بسیار روشن دانست و گفت: در گذشته به دلیل نبود بودجه عمرانی این افق کمرنگ بود و اکنون وقت آن رسیده است که دانشگاه علوم‌ پزشکی رفسنجان به حد خود یعنی پوشش دادن شمال استان برسد.
در پایان کارکنان جدیدالاستخدام دانشگاه علوم‌ پزشکی رفسنجان سوگندنامه خود را قرائت کردند.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول