اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نکا:

مدیران در زمان انتخابات مراقب تخلیه اطلاعاتی باشند

خبرگزاری فارس: فرماندار نکا گفت: در تمام زمان‌ها به ویژه در زمان انتخابات، مدیران مراقب تخلیه تلفنی و اطلاعاتی باشند.

مدیران در زمان انتخابات مراقب تخلیه اطلاعاتی باشند
به گزارش خبرگزاری فارس از نکا، رضا آزادی کناری شامگاه دیروز در جمع مدیران نکا اظهار داشت: مردم ولی نعمتان ما هستند و خدمات‌رسانی به آنان باید در راس برنامه و اولویت انجام خدمت باشد.
وی تصریح کرد: اکنون دشمن با تاکتیک‌های خاص وارد شده و باید مراقب باشیم که کاری نکنیم اقدامات ما به نفع و سود دشمن تمام شود و به نوعی بازی به نفع دشمن شود.
فرماندار نکا با اشاره به در پیش بودن انتخابات نیز به مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان تاکید کرد: براساس ماده 59 قانون انتخابات، مدیران دستگاه‌های دولتی و کسانی که از بودجه دولتی یا عمومی جامعه استفاده می‌کنند حق ندارند به نفع کسی از بودجه هزینه کنند.
آزادی ادامه داد: مشارکت حداکثری در انتخابات وظیفه آحاد جامعه است و همه ما باید در حضور آگاهانه، به‌موقع و حداکثری در جامعه تلاش کنیم.
وی گفت: همه کسانی که از فیلتر شورای نگهبان رد شده و صلاحیت شرکت در نامزدی انتخابات را دارند مورد قبول ما هستند و صحنه را برای حضور حداکثری مردم در انتخابات آماده می‌کنیم.
 
 *مدیران مراقب تخلیه تلفنی و اطلاعاتی باشند
نماینده عالی دولت در نکا با بیان اینکه مدیران مراقب تخلیه تلفنی و اطلاعاتی باشند، خاطرنشان کرد: اکنون با توجه به نزدیکی به انتخابات گروهی با اقدامات گوناگون در پی تخلیه اطلاعاتی هستند که باید مراقب باشیم و اطلاعات را بدون شناخت در اختیار دیگران نگذاریم.
آزادی گفت: هر نوع تماسی از سوی نهاد و یا اداره‌ای برای دریافت اطلاعات باید کنترل شده باشد و اطلاعات بدون شناخت رد و بدل نشود.
وی در ادامه با اشاره به حضور ایران در منطقه خاطرنشان کرد: حضور ایران در منطه، مایه بیداری اسلامی شده است و باید این بزرگی و عظمت حفظ شود.
آزادی اضافه کرد: رسیدن به مرحله فناوری سلول‌های بنیادی، فناوری هسته‌ای و... از قدرت‌های روز دنیاست که اکنون در دست ایرانیان قرار داد و باید از این فرصت به‌درستی استفاده کنیم. 
  
*برای استقبال از رئیس جمهور، با تمام توان پای کار باشید
فرماندار نکا خطاب به مدیران دستگاه‌های اجرایی با اشاره به دور سفر چهارم ریاست جمهوری به مازندران اظهار داشت: برای استقبال از رئیس جمهور با تمام توان پای کار باشید.
آزادی گفت: باید کارها و عملکردهای مسئولان در دولت نهم و دهم به مردم معرفی شود تا همه با این فعالیت‌های انجام شده آشنا شوند.
وی افزود: از دادن اطلاعات دروغین به دیگران خودداری کنید و واقعیت‌ها را براساس مدارک لازم و موجود ارائه کنید.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول