اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط دانشجویان انجام می‌شود؛

ارائه 34 سند از جنایت‌های انگلیس به مجامع بین‌المللی

خبرگزاری فارس: رئیس بسیج دانشجویی استان همدان گفت: 34 سند از خیانت‌های انگلیس به کشور طی سال‌های اخیر توسط دانشجویان جمع‌آوری شده است که در آینده‌ای نزدیک این اسناد به مجامع بین‌المللی ارائه می‌شود.

ارائه 34 سند از جنایت‌های انگلیس به مجامع بین‌المللی
محمود قاسمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به موضوع شکار هواپیمای فوق مدرن جاسوسی RQ-170 اظهار کرد: جنگ الکترونیک که در نیروهای مسلح به‌عنوان "جنگال" معروف است بین تجهیزات مدرنی که از طریق هدایت از راه دور در طرفین جبهه صورت می‌گیرد، برقرار می‌شود.
وی با تأکید بر اینکه خلاقیت و نوآوری در هدایت و کنترل پرنده‌های دشمن از رموز موفقیت در این نوع جنگ است، افزود: خنثی سازی و کنترل بالن‌های جاسوسی، هواپیماهای بدون سرنشین، ماهواره‌های جاسوسی و همچنین در اختیار گرفتن دکل‌های مرزی از جمله اقدامات مهم در این عرصه به شمار می‌آید.
رئیس بسیج دانشجویی استان همدان گفت: در حال حاضر دکل‌های جاسوسی آمریکا در مرزهای ایران، افغانستان و برخی از جزایر کویت به منظور دریافت اطلاعات و اخبار از کشور نصب و در حال فعالیت است.
وی ادامه داد: هواپیمای فوق مدرن جاسوسی آمریکا از طریق ماهواره کنترل می‌شد اما زمانی که در فضای جنگ الکترونیک نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران قرار گرفت توسط فناوری‌های داخلی این هواپیما از کنترل مرکز جاسوسی آمریکا خارج شد.
قاسمی جنگ امروز ایالات متحده را جنگ دور دانست و تأکید کرد: تسخیر و کنترل یک پرنده فوق مدرن آمریکایی در امواج داخلی کشور نشان دهنده توانایی بالا در عرصه الکترونیک و جنگال و همچنین مسیر رو به پیشرفت جمهوری اسلامی در ادوار گذشته و کنونی است.

* دفاع مقدس شناخت امروز دشمن را راحت کرده است
وی افزود: در حال حاضر ایالات متحده رو به جنگ دور آورده لذا به طور طبیعی تقویت جنگ الکترونیک و افزایش توانایی‌های کشور در این عرصه مدنظر نیروهای مسلح قرار خواهد گرفت.
رئیس بسیج دانشجویی استان همدان اضافه کرد: هم‌اکنون در مدار زمین بالغ بر 60 ماهواره جاسوسی در منطقه خاورمیانه به دلیل اهمیت این منطقه فعال است که اقدام به تصویربرداری از نقاط حساس و مرزی و همچنین ارسال اطلاعات مربوط به جا به جایی اورانیوم 3.5 و 5 درصدی در کشور می‌کنند.
وی اضافه کرد: کنترل تلفن‌های همراه مسئولان، افراد خاص و رصد ستون پنجم در کشور به منظور ارتباط آنلاین و دریافت اطلاعات از دیگر فعالیت‌های جاسوسی آمریکا،‌ اسرائیل و انگلیس به شمار می‌رود.
قاسمی با اشاره به انهدام تعدادی از هواپیماهای جاسوسی بدون سرنشین در ادوار گذشته افزود: ایران می‌تواند همچون گذشته با عمل مهندسی معکوس از هواپیماهای جاسوسی بدون سرنشین آمریکایی به شکل انبوه تولید کند چرا که این مهم با تسخیر هواپیماهای بدون سرنشین از عرشه ناوهای آمریکایی برآورده شده است.
وی خاطرنشان کرد: ناوچه سائر 3 و سائر 5 که در جنگ 33 روزه لبنان توسط حزب‌الله لبنان به قعر دریای مدیترانه فرستاده شد با سیستم مهندسی معکوس و از روی هواپیماهای بدون سرنشین انجام شد.
رئیس بسیج دانشجویی استان همدان تأکید کرد: کشورهای روسیه و چین در حال حاضر به دنبال شناسایی تکنولوژی هواپیمای فوق مدرن جاسوسی آمریکا هستند و نگاه حیرت در کشورهای پیشرفته صنعتی دنیا مانند آلمان و فرانسه نسبت به اقدام جمهوری اسلامی مشاهده می‌شود.
وی گفت: با وجود ادعای برخی از سناتورهای آمریکایی مبنی بر قابلیت انفجار این هواپیما در سایر کشورها کسانی که در داخل کشور توانسته‌اند کنترل این هواپیما را در اختیار بگیرند یقیناً دستور انفجار نیز توسط کارشناسان داخلی نظامی و جنگ الکترونیک خنثی شده است.
قاسمی با بیان اینکه عده‌ای درصدد کمرنگ جلوه دادن این رخداد مهم هستند، تصریح کرد: طی یک هفته اخیر علاوه بر انعکاس این خبر در همه خبرگزاری‌های دنیا کشورهایی نیز که حرف برای گفتن دارند از این اقدام تعجب کرده‌اند.

* تسخیر "پهپاد" هدیه‌ای پس از شهادت سردار تهرانی‌مقدم است
وی اذعان کرد: در حال حاضر آمریکا با کمک سایر کشورها و پرداخت هزینه به دنبال خارج کردن "پهپاد" از خاک ایران است چرا که این هواپیما مختص سازمان CIA بوده و به لحاظ تکنولوژی بسیار پیشرفته است.
رئیس بسیج دانشجویی استان همدان با تأکید بر اینکه به غنیمت گرفتن این هواپیما هدیه‌ای الهی از جانب خداوند پس از شهادت سردار تهرانی‌مقدم است، گفت: سردار تهرانی‌مقدم یکی از دانشمندان نخبه نظامی کشور به شمار می‌رفت که شهادت وی ضربه بزرگی را به کشور زد اما این خلا با این اقدام جبران شد.
وی ادامه داد: به چنگال درآوردن هواپیمای فوق مدرن جاسوسی آمریکا سند رسوایی آمریکا تلقی می‌شود چرا که گاهی با گرفتن قیافه حق به جانب ادعای اشتیاق به مذاکره و نپذیرفتن ایران برای انجام این کار را دارند.
قاسمی افزود: دوگانگی و نفاق در ماهیت ایالات متحده پس از رخداد این مهم به خوبی نشان داده شد چرا که در کنار دادن شعارهای صلح جویانه اقدام به جاسوسی از کشور و ملت می‌کنند.
وی این اقدام را نشانه تیزبینی و هوشمندی مقام معظم رهبری دانست و تصریح کرد: رهبر انقلاب طی هفته‌های اخیر با این بیان که ما تهدیدات آمریکا را با تهدید جواب می‌دهیم کار نظامی آمریکا در مقابل ایران را به خوبی احساس کرد.
رئیس بسیج دانشجویی استان همدان خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران توانسته است نیروگاه‌های هسته‌ای و مراکز حساس کشور را در فضای جنگ الکترونیک با بهره‌گیری از تاکتیک‌های مختلف حفظ کند.

* جمع آوری 34 سند خیانت‌های انگلیس توسط دانشجویان
وی در ادامه سخنان خود در خصوص تسخیر سفارت انگلیس توسط دانشجویان معترض اظهار کرد: انگلیس طی 200 سال گذشته به خصوص پس از پیروزی انقلاب نقش خیانت کارانه خود را با سیاست یک بام و دو هوا در حق کشور ایفا کرده است.
قاسمی با بیان اینکه عده‌ای از مسئولان از گروه‌ها و حزب‌های مختلف اقدام دانشجویان را ضمنی تأیید کرده‌اند، افزود: در حال حاضر 34 مورد از خیانت‌های انگلیس در قبال ملت ایران طی سال‌های اخیر توسط دانشجویان به شکل مستند جمع آوری شده است که این اسناد در آینده‌ای نزدیک به مجامع بین‌المللی معرفی خواهد شد.

* گروهک‌های منافق در کشور به بهانه کار فرهنگی جاسوسی می‌کنند
وی با بیان اینکه در حال حاضر بیش از 3 هزار و 360 منافق در اردوگاه اشرف فعالیت دارند، تأکید کرد: معمولاً گروهک‌ها به منظور خوش خدمتی به آمریکا و غرب با گرفتن بودجه کار جاسوسی را در کشور انجام می‌دهند.
رئیس بسیج دانشجویی استان همدان ابراز کرد: در دوران اصلاحات برخی از اصلاح‌طلبان در دیدار با سناتورهای آمریکایی به‌عنوان کار فرهنگی با جذب بودجه از این افراد اقدام به جاسوسی می‌کردند.
وی گفت: در فتنه 88 عده‌ای از اصلاح طلبان با دریافت پول از آمریکا، اسرائیل و شیوخ منطقه به‌عنوان هدیه مطبوعاتی کار جاسوسی را سرلوحه کار خود قرار داده بودند.
قاسمی در پایان با اشاره به سرمایه گذاری 57 و 40 میلیون دلاری ایالات متحده در سال‌های اخیر در قبال براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران افزود: بی‌تردید بخش زیادی از دلارهای آمریکایی در راستای تقویت ستون پنجم و جاسوسی در داخل کشور خرج می‌شود.
---------------------------------------
گفت‌وگو از علی‌رضا بهرامی‌مجد
--------------------------------------
انتهای پیام/ح10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول