اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اجتماعی استانداری زنجان:

اقدام دانشجویان در مقابل سفارت انگلیس عقلایی بود

خبرگزاری فارس: مدیرکل اجتماعی استانداری زنجان: حضور دانشجویان در تجمع در مقابل سفارت انگلیس اقدامی عقلایی و منطقی در شرایط جاری محسوب می‌شود.

اقدام دانشجویان در مقابل سفارت انگلیس عقلایی بود
موسی متوسلین امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار داشت: به تبع تصویب مجلس شورای اسلامی در راستای کاهش رابطه با انگلیس دانشجویان در مقابل سفارت انگلیس تجمع کرده و پاسخی درست به دخالت‌های 70 ساله دولت انگلیس به امور داخلی کشور دادند.
وی تصریح کرد: دخالت انگلیسی‌ها در امور داخلی ایران در دوران‌های مختلف به خوبی اثبات شده است و تاکنون هیچ نفعی از این کشور عاید نظام جمهوری اسلامی ایران نشده است.
مدیرکل اجتماعی استانداری زنجان تصریح کرد: در دوران قبل از پیروزی انقلاب اسلامی و با ملی کردن صنعت نفت از سوی مصدق و خارج شدن شاه از کشور تنها با دخالت دولت انگلیس شاه به کشور بازگشت.
وی تصریح کرد: دخالت انگلیسی‌ها در انقلاب مشروطه نیز شرایطی را فراهم کرد، تا با مداخله خود در امور کشور نگذارند دولت و حکومت مردمی در کشور ایجاد شود.
متوسلین یادآور شد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی نیز استعمار پیر به این دلیل که اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی با مولفه‌های مورد توجه این کشور همخوانی نداشته و در تعارض بود، با توسل به شیوه‌های مختلف در امور داخلی کشور دخالت کرده و توطئه‌های زیادی را در کشور انجام داده است.
وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی همواره بر پایه عدالت و ارزش‌های والای انسانی اصول مورد توجه خود را در جهان به نمایش گذاشته است، خاطرنشان کرد: کشور انگلیس در طی 32 سال گذشته به خوبی نشان داده که نه تنها در مواضع خود به عنوان سفارت در کشور اقدام مناسبی انجام نداده بلکه این سفارت را به محلی برای جاسوسی در کشور تبدیل کرده است.
مدیرکل اجتماعی استانداری زنجان تصریح کرد: اقدام دانشجویان در تجمع در مقابل سفارت انگلیس اقدام مناسبی است که با تایید مسئولان همراه بوده و امر عقلایی و منطقی در شرایط جاری محسوب می‌شود.
وی تصریح کرد: تسخیر سفارت از سوی دانشجویان یک پیام در وهله نخست به مسلمانان منطقه و در مرحله بعد به همه آزادی‌خواهان جهان  محسوب می‌شود.
متوسلین با بیان اینکه قطار انقلاب و بیداری اسلامی که از ایستگاه ایران در سی و سه سال قبل به راه افتاده بود، افزود: در طی این مدت در ایستگاه‌های لبنان، عراق، افغانستان، تونس و سایر کشورها توقفی به وسعت انقلاب داشت، بار دیگر به ایستگاه مبدا برگشت که می‌توان گفت مبدا و مقصد این قطار همان ایران اسلامی است.
وی بیان داشت: جرقه این سلسله بیداری‌ها که در تونس سال گذشته رقم زده شد هنوز در کشورهای بحرین، یمن و عربستان در حال گرم کردن کوره خشم انقلابیون است.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول