اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی:

عدم درج قیمت بیشترین پرونده تخلفات صنفی را در آذربایجان غربی شامل می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی گفت: عدم درج قیمت بیشترین میزان پرونده‌های تخلفات در آذربایجان غربی را شامل می‌شود.

عدم درج قیمت بیشترین پرونده تخلفات صنفی را در آذربایجان غربی شامل می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، میراحد یوزباشی امروز در نشست تنظیم بازار استان اظهار داشت: در هشت ماهه گذشته بیش از 14 هزار فقره پرونده تخلفات رسیدگی و مختومه شده و 72 پرونده نیز باقی مانده و در دست بررسی است.
وی افزود: میانگین استاندارد رسیدگی به پرونده‌ها در کشور 18 روز است که این رقم در استان به شش روز کاهش یافته است.
یوزباشی با اشاره به میزان پرونده‌های تخلفات در استان گفت: عدم درج قیمت بیش‌ترین میزان پرونده‌ها در استان را شامل می‌شود که این رقم در سال جاری بیش از 4 هزار پرونده را شامل می‌شود.
وی با بیان اینکه عدم درج قیمت کالاها مادر تخلفات است تصریح کرد: این کار نظارت و بازرسی را با مشکل مواجه می‌کند.
این مسئول اضافه کرد: مقرر شده در واحدهای صنفی درج قیمت هر کالا به طور مستقل در نظر گرفته شود و در صورت عدم درج قیمت هر کالا مجازات مستقلی اعمال شود.
وی ادامه داد: گرانفروشی رتبه دوم و عرضه کالاهای قاچاق رتبه سوم پرونده‌های تخلفات در استان است که به ترتیب 3 هزار و 2 هزار و 500 پرونده تخلف را شامل می‌شود.
یوزباشی با اشاره به ارزش ریالی این پرونده‌ها گفت: در هشت ماهه گذشته میزان محکومیت 31 میلیارد ریال و وصولی 26 میلیارد ریال است که میزان وصولی نسبت به سال گذشته 11 درصد نسبت به کل سال گذشته چهار درصد رشد را نشان می‌دهد.
وی بیان کرد: کالاها و خدمات در دو حوزه صنفی و غیرصنفی هستند که پرونده‌های تخلفات در این دو حوزه به تعزیرات حکومتی فرستاده که بیش از 90 درصد این پرونده‌ها از سوی بازرگانی به تعزیرات ارجاع داده می‌شوند.
مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: مشارکت تنگاتنگ مردم سبب کنترل تخلفات صنوف به میزان قابل توجهی  شده است از این رو باید مسئولان دستگاه‌های مربوطه در راستای ایجاد ثبات و آرامش در بین اصناف و برقراری توازن در بازار تلاش کنند.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول