اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هرمزگان؛

کشف 800 کیلوگرم تریاک در رزمایش محرم

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی هرمزگان از کشف 858 کیلو و 100 گرم تریاک در روز نخست رزمایش محرم خبر داد.

کشف 800 کیلوگرم تریاک در رزمایش محرم
به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، سردار محمدعلی آخوندی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در این رابطه اظهار داشت: در راستای اجرای رزمایش محرم با هدف پاکسازی محلات بندرعباس و به استناد مستندات اطلاعاتی با شناسایی یکی از عناصر اصلی تهیه و توزیع مواد مخدر در پی آن محل دپو مواد مخدر مشخص و در یک عملیات غافلگیرانه پلیس مبارزه با مواد مخدر موفق به دستگیری متهم اصلی و چهار نفر از عناصر دخیل در امر قاچاق مواد مخدر به هویت معلوم شد.
وی افزود: با تلاش همه‌جانبه پلیس استان در بازرسی از محل دپو مواد مخدر تعداد 86 کیسه مواد مخدر در اوزان 10 کیلویی جمعا به میزان 858 کیلو و 100 گرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در محفظه‌های کاذب سرویس بهداشتی جاسازی شده بود کشف و یک خودرو متعلق به قاچاقچیان مواد مخدر توقیف شد.
این مقام ارشد انتظامی هرمزگان تصریح کرد: متهمان دستگیر شده به همراه مواد مخدر مکشوفه به اداره مبارزه با مواد مخدر انتقال و به همراه پرونده متشکله برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

* کشف یک مخزن 140 هزار لیتری سوخت پس از 5 ساعت حفاری
در ادامه این نشست خبری رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان هرمزگان نیز از کشف یک مخزن 140 هزار لیتری و دستگیری دو نفر از عاملین قاچاق سوخت در سواحل بندرعباس خبر داد.
احمد دادستانی افزود: در راستای اجرای رزمایش محرم با هدف پاکسازی مناطق آلوده این پلیس ضمن رصد اخبار و انجام اقدامات اطلاعاتی و شناسایی افراد سودجو در امر قاچاق سوخت از طریق دریا به کشورهای حوزه خلیج‌فارس، موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار داد و با انجام یکسری کار اطلاعاتی و تعقیب و مراقبت‌های شبانه پس از هماهنگی با مقام قضایی و حفاری محل دپوی سوخت قاچاق در سواحل بندرعباس به وسیله بیل مکانیکی پس از پنج ساعت موفق به کشف سه تانکر با ظرفیت 140 هزار لیتر که به طرز ماهرانه‌ای در یک کانتینر 40 فوتی با یک دستگاه پمپ و فن بزرگ تعبیه و مقداری لوله که تا سواحل دریا برای انتقال سوخت جاسازی شده بود، شدند.
همچنین در این رابطه دو نفر از عاملین قاچاق سوخت به هویت معلوم دستگیر شدند.
رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان با تاکید بر استمرار مبارزه با عاملین قاچاق سوخت تصریح کرد: متهمین دستگیر شده به همراه اقلام و تجهیزات مکشوفه به اداره اطلاعات منتقل و سپس به همراه پرونده متشکله برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول