اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی:

مجازات‌های جایگزین زندان مورد توافق اکثر نمایندگان مجلس است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی گفت: مجازات‌های جایگزین زندان مورد توافق اکثر نمایندگان مجلس است و باید این طرح در قالب لایحه به مجلس ارائه شود.

مجازات‌های جایگزین زندان مورد توافق اکثر نمایندگان مجلس است
به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، محمد آشوری پیش از ظهر امروز در بازدید از اداره کل زندان‌های هرمزگان اظهار داشت: مجازات‌های جایگزین زندان بسیار مفید و می‌تواند اثربخش‌تر از زندان باشد و تاثیر بسزایی نیز در کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها خواهد داشت.
وی تصریح کرد: کثرت و فراوانی زندانیان به نفع کشور و جامعه نیست و ما در مجلس شورای اسلامی تلاش می‌کنیم که با تصویب قوانینی بر کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها اثرگذار باشیم. 
نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی تلاش مسئولان زندان‌های استان در خصوص فراهم کردن امکانات مناسب برای ارتقای کیفی آموزش زندانیان را قابل تقدیر دانست و بیان کرد: نشاط و شادابی مددجویان در زندان‌ها نشان از اقدامات مناسب اصلاحی و تربیتی است.
آشوری افزود: اقدامات موثر و بسیار خوبی در زمینه حرفه آموزی به مددجویان در زندان‌های استان انجام شده است و حضور گسترده و با نشاط مددجویان در دوره‌های آموزشی گویای این مطلب است.
نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: به فعالیت‌های آموزشی، فرهنگی و بهداشتی در زندان نیز توجه ویژه‌ای شده و رافت اسلامی به خوبی در زندان‌های استان دیده می‌شود.
مدیرکل زندان‌های هرمزگان نیز در حاشیه این بازدید گفت: در هشت ماه نخست امسال بیشتر از 40 درصد زندانیان استان کمتر از یک ماه در زندان مانده‌اند و نیاز است با تصویب قوانین، مجازات‌های جایگزین و ارائه راهکار مناسب از ورود این افراد به زندان جلوگیری شود.
دانش صفت‌زاده آموزش مهارت‌های شغلی به مددجویان در عدم بازگشت مجدد آنان به زندان را بسیار موثر دانست و افزود: 20 رشته فنی و حرفه ای به مددجویان در زندان‌های استان آموزش داده می‌شود و برای 656 نفر نیز شغل ایجاد شده است.
وی افزود: در هشت ماه نخست امسال نیز 143 مددجو با بدهی 47 میلیارد ریال و با مساعدت خیران، کمک‌های ستاد دیه و بخشش شکات از زندان‌های استان آزاد شدند.
در ادامه نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی به همراه مدیرکل زندان‌های هرمزگان با حضور در اتاق کنترل از زندان‌های استان بازدید و از فعالیت‌های انجام شده تقدیر و قدردانی کرد.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول