اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در طی 7 سال حاصل شده است؛

درآمد 40 میلیارد ریالی شهرداری برزک کاشان

خبرگزاری فارس: شهردار برزک از درآمدزایی 40 میلیارد و 860 میلیون ریال این شهرداری طی مدت هفت سال خبر داد.

درآمد 40 میلیارد ریالی شهرداری برزک کاشان
به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، سعید میرزایی برزکی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با ارائه گزارش آماری شهرداری برزک از شروع تأسیس تا پایان سال 1389 افزود: این میزان درآمدزایی از سال 1382 تا پایان سال 1389 حاصل شده که 31 درصد آن از داخل شهر تأمین و 69 درصد آن هم  از محل کمک‌ها و اعتبارات دولتی تهیه شده است.
وی در مورد هزینه‌های اداره شهر برزک نیز عنوان کرد: روزانه 17 میلیون و 340 هزار ریال در شهرداری برزک برای اداره این شهر هزینه می‌شود. 
شهردار برزک با اشاره به اینکه سرانه درآمدی هر شهروند 11 میلیون و 680 هزار ریال است، اضافه کرد: از مجموع درآمد حاصله بیش از 34 میلیارد ریال صرف هزینه‌های عمرانی و 12 میلیارد ریال صرف هزینه‌های جاری در شهر برزک شده است.
میرزایی با تأکید بر نقش محوری سیاست‌گذاری و نظارتی شورای اسلامی شهر در تدوین برنامه‌های شهر و شهرداری گفت: نقش نظارتی مردم بر شورا و شهرداری برای تصمیم‌گیری بهتر از جایگاه بالایی برخوردار است و این مطلب ایجاب می‌کند مردم وظیفه‌های شورا و شهرداری را بهتر بشناسند.
وی در ادامه بااشاره به فرمایش حضرت علی (ع) که می‌فرماید «ای مالک هیچکس در مصر نیست که تو از کمک او بی‌نیاز باشی» از شهروندان درخواست کرد تا با طرح ایده‌ها و فکرهای خود شورا و شهرداری را جهت بهتر هزینه کردن همین درآمد اندک یاری کنند.
شهردار برزک در پایان برخی از فعالیت‌های انجام شده یا در حال انجام شهرداری را یادآور شد و گفت: آسفالت بیش ار 4 هزار مترمربع از معابر، آزادسازی بقیه میدان سوم دی واقع در باغستان، پیگیری احداث پارک بزرگ شهر، ادامه احداث پارک خوید، ادامه تعریض جاده تفریحی توریستی سعدآباد، پیگیری جهت احداث کمپ توریستی توسط میراث فرهنگی و گردشگری در منطقه پریان برخی از این اقدامات است.
به گفته وی ساماندهی سرویس‌های ایاب و ذهاب، برگزاری جلسات پرسش و پاسخ با حضور همه همکاران در مساجد شهر، پیگیری جاده اصلی موته کاشان، راه‌اندازی سامانه پیامک هوشمند، راه‌اندازی سایت جدید شهرداری، پی‌گیری اعتبارات ساختمان آتش‌‌نشانی، پیگیری مرمت کوچه مسجد جامع و آزادسازی نقاط حادثه خیز شهر از دیگر اقدامات شهرداری برزک است.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول