اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 6 ماه نخست امسال؛

درآمد شهرداری بهار با افزایش مواجه بوده است

خبرگزاری فارس: شهردار بهار از افزایش 5 میلیارد و 422 میلیون ریالی درآمد شهرداری در شش ماه سال جاری خبر داد.

درآمد شهرداری بهار با افزایش مواجه بوده است
به گزارش خبرگزاری فارس از بهار، علی‌اصغر شیری پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اعلام خبر افزایش بودجه شهرداری بهار اظهار داشت: 18 میلیارد و 199 میلیون ریال درآمد شهرداری بهار در شش ماه سال جاری بوده که با توجه به بودجه مصوب 12 میلیارد و 776 میلیون ریالی برای امسال 5 میلیارد و 422 میلیون ریال افزایش درآمد داشته‌ایم.
وی ادامه داد: در این مدت 13 پروژه بزرگ با اعتباری بالغ بر 9 میلیارد و 560 میلیون ریال انجام شده که شامل احداث یک باب سوله یک‌هزار و 200 متری در پارک لاله، خرید وسایل و ادوات شهر بازی و ایجاد پارک ترافیک 4 هزار مترمربعی به منظور آموزش موارد ترافیکی به شهروندان و دانش‌آموزان است.
شهردار بهار به احداث نخستین ایستگاه تاکسی دوچرخه با اعتبار 15 میلیون تومانی اشاره کرد و ادامه داد: با برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده در ساعت‌های خاص به منظور ترویج فرهنگ ورزش و دوچرخه‌سواری ایستگاه تاکسی دوچرخه برای نخستین بار در سطح استان به مردم خدما‌ت‌رسانی خواهد داشت.
وی گفت: به طور میانگین در هر ماه از سال 2.5 پروژه را در سطح شهر بهار آغاز و به اتمام رسانده‌ایم که نشان‌دهنده حرکت رو به جلوی خدمات شهرداری بوده است.
شیری با اشاره به الحاق منطقه صنعتی چشمه قصابان به حریم شهر بهار بیان کرد: طبق مصوبه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان منطقه صنعتی چشمه قصابان و نواحی آن به شهر بهار ملحق می‌شود که پیگیری امور اداری این منطقه از این پس از طریق شهرستان بهار انجام خواهد شد.
وی با اشاره به افزایش مساحت بافت فرسوده شهر بهار از 70 هکتار به 110 هکتار عنوان داشت و افزود: این افزایش مساحت بافت فرسوده شهر بهار روند خوبی را برای بهبود و بازسازی بافت فرسوده این شهر در پی خواهد داشت و رهاورد آن این است که بخش‌های دیگری از بافت فرسوده شهری از تسهیلات دولت در این زمینه برخوردار خواهد شد.
شهردار بهار با اشاره به افتتاح پروژه بزرگ تفریحی جزیره شادی ابراز کرد: پس از تملک 13 هکتار از اراضی مورد نیاز برای پروژه جزیره شادی و انعقاد قرارداد با شرکت جزیره شادی نقشه‌های فاز اول شامل احداث سوئیت‌های عملیات اجرایی توسط بخش اقدام خواهد شد و پس از صدور پروانه ساخت تا دو ماه آینده اجرای این پروژه عملیاتی خواهد شد.
وی در پایان با اشاره به تغییر و تحولات موجود در حوزه عمرانی استانداری افزود: انتظار ما نگاه ویژه معاونت عمرانی به شهرداری‌هاست که این توجه طبیعتاً رضایت شهروندان را در پی خواهد داشت.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول