اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل شهری و شوراهای استانداری تهران خبر داد:

کاهش درآمد شهرداری‏های تهران

خبرگزاری فارس: مدیرکل دفتر شهری و شوراهای استانداری تهران گفت: برخی شهرداری‏های استان تهران در سال جاری با کاهش درآمدهای چشمگیر مواجه شده‌اند.

کاهش درآمد شهرداری‏های تهران
به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، منوچهر ثنایی ظهر امروز در همایش شهرداران استان تهران که با حضور معاون عمرانی استاندار تهران، فرماندار دماوند، مدیرکل مالیات بر ارزش افزوده استان تهران و دیگر مسئولان در فرمانداری شهرستان دماوند برگزار شد،کاهش درآمدهای برخی شهرداری‏های استان تهران در سال جاری را چشمگیر خواند و اظهار داشت: این کاهش درآمد مشکلات بسیاری برای شهرداری‏های استان تهران به وجود آورده است.
وی ادامه داد: سال گذشته برخی شهرداری‏های استان تهران از محل اعتبارات مالیات بر ارزش افزوده نزدیک به 20 میلیارد تومان دریافتی داشتند.
ثنایی ادامه داد: مجموعه مدیریت شهری نیز با حصول این بودجه و افزودن اعتبارات دیگر از محل سایر درآمدها می‏توانست برنامه‏ریزی یک‌ساله خود را برای تصویب به شورای اسلامی ارسال کند.
مدیرکل دفتر شهری و شوراهای استانداری تهران بیان کرد: در حال حاضر درآمد حاصل از محل مالیات بر ارزش افزوده در برخی از شهرداری‏های استان تهران گاه تا یک میلیارد تومان نیز تنزل داشته است.
وی تصریح کرد: کاهش درآمدهای شهرداری این شهرها مدیریت را با مشکلاتی عدیده مواجه ساخته است.
ثنایی افزود: در حال حاضر می‏توان مباحث مالی و درآمد را به‌عنوان معضل حاد شهرداری‏های استان تهران دانست.
مدیرکل دفتر شهری و شوراهای استانداری تهران با اشاره به دستور کار این نشست خاطرنشان کرد: نشست امروز همایش شهرداران استان تهران به همت شهرداری دماوند برگزار شده است.
وی ادامه داد: در این نشست یکی از اصلی‏ترین معضلات شهرداری‏های استان تهران یعنی قانون مالیات بر ارزش افزوده مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول