اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به‌مناسبت گرامیداشت هفته بسیج؛

یاد 56 شهید عشایر لردگان گرامی داشته شد

خبرگزاری فارس: در آخرین روز از هفته بسیج یادواره 56 شهید عشایر شهرستان لردگان در سردشت با حضور خانواده معظم شهدا، مسئولان و اقشار مختلف مردم برگزار شد.

یاد 56 شهید عشایر لردگان گرامی داشته شد
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، یکی از اساتید حوزه علمیه شهرکرد عصر امروز در این مراسم، اظهار داشت: تفکر بسیجی همان تفکر امام راحل و شهدای دفاع مقدس است و در سایه همین تفکر اهداف انقلاب محقق خواهد شد.
حجت‌الاسلام علی حجت‌پناه بسیج را مدافع حریم ولایت دانست و گفت:‌ بسیج در راه احیای ارزش‌های الهی و پاسداشت آنها گام‌های بلندی برداشته تا ثابت کند که همچنان در راه امام راحل قرار داشته و ادامه آن که همان پیروی از رهبری است را در دستور کار دارد.
حجت پناه‌ بر ضرورت تکریم مقام بسیجی و گرامیداشت هفته بسیج تاکید کرد و گفت: بزرگداشت هفته بسیج گرامیداشت یک تفکر است و این تفکر هم نه تنها متعلق به یک شخص یا گروه خاصی نبوده که به آحاد ملت تعلق دارد.
این استاد دانشگاه همچنین بسیج را بدنه فعال ملت دانست و افزود: بسیج تاکنون در هر عرصه‌ای که وارد شده است نه تنها عملکرد بی نظیری از خود به جا گذاشته که به الگویی برای فعالیت در آن عرصه تبدیل شده است.
وی با تبیین ابعاد تفکر بسیج، اظهار داشت: تفکر بسیج همان معرفتی است که به فرد قدرت و بینش تمییز حق از باطل را اعطا کرده و وی را در راه آرمان و عقیده و در مسیر خدایی خدمت به خلق استوار و ثابت نگه‌ می‌دارد.
این استاد حوزه ادامه داد: تفکر بسیجی بصیرتی به فرد می‌دهد تا وی همچون چراغی روشنی بخش راه و نمایانگر مسیر نور و تاریکی برای سایر افراد جامعه خود باشد.
حجت پناه یادآورشد:‌ تفکر بسیجی به این معنی همان فهم دقیق دین و عمل به آن است که اگر فراگیر شود جامعه را در برابر لغزش‌ها و فتنه‌ها ایمن می‌کند.
وی با بیان اینکه تفکر بسیج با گذشت سه دهه از عمر انقلاب همچنان ناب و بدون تغییر مانده است، گفت: این پایداری سبب شده تا بسیجیان در مقابله با فتنه‌های خطرناکی که طی سی سال اخیر دامنگیر نظام شده ثابت قدم باشند اما همین فتنه‌ها توانسته عده‌ای که تنها در ظاهر تفکرشان بسیجی و انقلابی است را به خود جذب کرده و در برابر ملت و انقلاب قرار دهد.
در آخرین روز از هفته بسیج یادواره 56 شهید عشایر شهرستان لردگان در سردشت با حضور خانواده معظم شهدا، مسئولان و اقشار مختلف مردم برگزار شد.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول