اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار گلستان:

آرای مردم در انتخابات سبب پایداری نظام می‎شود

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان گفت: آرای مردم در انتخابات سبب پیوست و پایداری نظام و نه گسست آن خواهد شد.

آرای مردم در انتخابات سبب پایداری نظام می‎شود
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، علیرضا جمشیدی در نشست صمیمی با مدیران ‎خبرگزاری و اصحاب‎ رسانه اظهار داشت: انتخابات کار بسیار مهم و رسالت سنگینی است که باید برای تقویت نظام دینی انجام گیرد که بخشی از این فعالیت، اکنون در حال انجام است.
وی نظام اسلامی را مبتنی بر آرای مردم دانست و تصریح کرد: ایفای نقش مردم و حضورشان در تمامی صحنه‎ها سبب شده تا کشور ایران در سطح بین‎المللی بدرخشد چنان که نظام دینی ما، با اقتدار جامعه را مدیریت می‎کند و در مقابل بیگانگان، زیاده‎خواهان و مستکبران همچنان استوار ایستاده است.
معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان موفقیت نظام را در دو بعد مدیریت داخلی و خدمت‎رسانی به مردم، چشمگیر عنوان کرد و یادآور شد: اجرای قانون هدفمندی یارانه‎ها، مسکن‎مهر، سهام‎عدالت و اشتغال از دغدغه‎های جدی جایگاه رهبری و دولت بوده است تا جامعه به عدالت اجتماعی دست یابد.
جمشیدی خاطرنشان کرد: اگر امروز می‎بینیم که ایران با اقتدار در جنگ الکترونیکی با آمریکایی‎ها به پیروزی قابل توجهی رسیده است ناشی از توانمندی مبتنی بر اقتدار نظام می‎باشد که این اقتدار، یک جایگاه معنوی و تنها مبتنی بر قدرت نیست و هیچ نظامی تا‎کنون بر این ویژگی پایه‎گذاری نشده است.
وی با اشاره به اینکه آرای مردم زمینه توسعه سیاسی و اقتصادی را فراهم می‎آورد، بیان داشت: دشمنان علاقمند به توسعه این نظام نیستند و می‎خواهند امید به آینده را مخدوش کنند از طرفی آرای مردم سبب می‎شود امید و اعتمادشان نسبت به مسئولان و خدمتگزاران افزایش یابد.
معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان گفت: ستاد انتخابات استان بر اساس جدول زمان‌بندی و ابلاغ وزارت کشور از 15 مهرماه در استان فعال شده و این ستاد با شش کمیته، جلسات هفتگی و یا دو هفته یکبار تشکیل داده است.
جمشیدی به کمیته‎های ستاد انتخابات در استان اشاره کرد و افزود: کمیته‎هایی همچون آموزش، پشتیبانی، فناوری و اطلاعات، امنیت، حقوقی و کمیته اطلاع‎رسانی در حال فعالیت است که از 15 مهرماه بر اساس ابلاغ استاندار، معاون سیاسی امنیتی استاندار به‎ عنوان رئیس ستاد انتخابات معرفی شده است.
وی اظهار داشت: ستاد انتخابات استان تاکنون پنج جلسه و تعداد 27 مصوبه را به تصویب رسانده است که طی آن چهار مصوبه در حوزه آموزش، پنج مصوبه در حوزه پشتیبانی، پنج مصوبه در حوزه فناوری، دو مصوبه در حوزه حقوقی، یک مصوبه در حوزه امنیتی، چهار مصوبه در حوزه اطلاع‎رسانی و شش مصوبه در حوزه دبیرخانه ستاد انتخابات بوده است.
معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان خاطرنشان کرد: ارتباطات این ستاد از ابتدای سال از طریق دبیرخانه برقرار بوده است و از 15 مهرماه با شرح وظایف مشخص و جدول زمان‌بندی این فعالیت همچنان ادامه دارد.
جمشیدی از تعداد 88 مصوبه توسط کمیته‎های شش‎گانه انتخابات در سطح استان خبر داد و افزود: کمیته آموزش تاکنون پنج جلسه و 26 مصوبه، کمیته پشتیبانی سه جلسه و 12 مصوبه، کمیته فناوری چهار جلسه و 16 مصوبه، کمیته امنیت پنج جلسه و 32 مصوبه، کمیته حقوقی یک جلسه و دو مصوبه و کمیته اطلاع‎رسانی در جلسات متعدد تاکنون 88 خبر را منتشر کرده است.
انتهای پیام/غ10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول