اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از 21 لغایت 27 آذر‎ماه سال‎جاری؛

دانشگاه علوم کشاورزی گرگان میزبان نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی

خبرگزاری فارس: مدیر امور پژوهش دانشگاه علوم‎کشاورزی و منابع‎طبیعی گرگان گفت: دانشگاه علوم‎کشاورزی و منابع‎طبیعی گرگان میزبان فعالیت‎های پژوهشی خواهد شد.

دانشگاه علوم کشاورزی گرگان میزبان نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی
بهروز دستار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار داشت: بر اساس نخستین مصوبه ستاد هفته پژوهش و فناوری استان در استان، مراسم افتتاحیه نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی در سالن شهید مطهری این دانشگاه آغاز‎ به ‎کار می‎کند.
وی با بیان اینکه این دانشگاه به عنوان دبیرخانه ستاد، فعالیت خود را آغاز کرده است، تصریح کرد: افتتاحیه این نمایشگاه با همکاری مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع‎طبیعی گرگان و دانشگاه گلستان انجام می‎شود.
مدیر امور پژوهش دانشگاه علوم‎کشاورزی و منابع‎طبیعی گرگان بیان داشت: براساس مصوبه ستاد برگزاری، نمایشگاه دستاوردهای هفته پژوهش و فناوری با حضور دستگاه‎های آموزش و پژوهش همچنین دستگاه‎های اجرایی استان در استان برگزار می‎شود.
وی به نامگذاری روزهای پژوهشی در طی مدت برگزاری اشاره کرد و افزود: روز اول با عنوان دانشگاه، دولت، صنعت، روز دوم مدیریت حرفه‎ای پژوهش و فناوری، روز سوم علم نافذ و پژوهش‎های کاربردی، روز چهارم دانشگاه تمدن‎ساز جامع و انتظارات متقابل، روز پنجم پژوهشگران و فناوران، جهادگران عرصه پیشرفت، روز ششم علم دینی و تعالی دانش‎بشری و روز هفتم با عنوان چرخه علم و ثروت، ایده تا بازار نامگذاری شده است.
دستار هفته پژوهش را هفته ارج نهادن به جایگاه پژوهشگران و پژوهندگان عرصه دانش عنوان کرد و افزود: اگر پژوهش انجام نگیرد دانش بشری هیچگاه ارتقا نخواهد یافت و همواره در سکون و رکود باقی خواهد ماند لذا پیشرفت و توسعه، ارتباط مستقیمی با تحقیقات علمی دارد.
وی گفت: رشد و توسعه علمی نتیجه سرمایه‎گذاری در بخش پژوهش است که به نظر می‎رسد دانشگاه علوم کشاورزی و منابع‎طبیعی گرگان نسبت به سال گذشته در این زمینه حضور پر‎رنگ‎تری داشته است.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول