اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری زنجان:

اصولگرایان پایبندی به آرمان‌ها را شفاف‌سازی کنند

خبرگزاری فارس: دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری زنجان با تاکید بر لزوم شفاف‌سازی گروه‌های اصولگرایی نسبت به آرمان‌های انقلاب، گفت: گرم کردن تنور انتخابات ضروری است اما اینکه از طریق غیر قانونی نسبت به تبلیغات اقدام کرد قانون‌شکنی است.

اصولگرایان پایبندی به آرمان‌ها را شفاف‌سازی کنند
نقی مجتهدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: در حال حاضر وحدت مطلوبی برای برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در این استان وجود دارد. 
وی با بیان اینکه اصول‌گرایان در استان به وحدت لازم در راستای حضور منسجم‌تر در انتخابات تا حدی رسیده‌اند، افزود: اصول‌گرایان متوجه شده‌اند که تنها در سایه هماهنگی و انسجام لازم می‌توان در انتخابات حضور مطلوبی داشت. 
دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری استان زنجان تصریح کرد: اگر در کنار اتحاد جریان‌های اصول‌گرایی به آرمان‌های انقلاب اسلامی بیشتر توجه شود، این انسجام و اتحاد بیشتر شده و برای حضور در انتخابات نیز ضروری است. 
وی بر لزوم شفاف‌سازی گروه‌های اصول‌گرایی نسبت به آرمان‌های انقلاب اسلامی تاکید کرد و گفت: باید همه اصول‌گرایان به آرمان‌های انقلاب پایبند بوده و موضع خود را در این زمینه به طور شفاف بیان کنند. 
مجتهدی بر ضرورت توجه به عملکرد نامزدهای انتخابات گذشته تاکید کرد و بیان داشت: باید عملکرد نامزدهای انتخاباتی در دوره‌های گذشته و نحوه مواجه در عرصه‌های مختلف بازبینی شده و سپس نسبت به انتخاب اصلح توجه شود. 
وی با بیان اینکه نباید بگذاریم افرادی که صلاحیت لازم را برای حضور در انتخابات ندارند، وارد صحنه انتخابات شوند، یادآور شد: برخی از افراد عملکرد مناسبی در گذشته خود ندارند و مردم باید نسبت به انتخاب این افراد دقت کنند. 
دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری استان زنجان ادامه داد: واکاوی‌های لازم باید در این زمینه صورت گیرد همچنین باید مشخص شود که کاندیداهای گذشته تا چه حد موفق بوده و با چه هدفی در مجلس حضور یافته‌اند. 
مجتهدی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه کاندیداهای انتخابات نباید با تبلیغات زود هنگام نسبت به اطلاع‌رسانی برنامه‌های خود اقدام کنند، یادآور شد: برخی از کاندیداها از فرصت‌ مناسبت‌های مذهبی کشور برای تبلیغ خود استفاده می‌کنند که مناسب نیست. 
وی با اشاره به اینکه گرم کردن تنور انتخابات ضروری است، ادامه داد: اما اینکه از طریق غیر قانونی نسبت به تبلیغات اقدام کرد قانون‌شکنی محسوب می‌شود. 
دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری استان زنجان خاطرنشان کرد: ضروری است کاندیداهای انتخاباتی از تریبون‌های رسمی کشور و نه از طریق مراسم‌های عزاداری نسبت به تبلیغات اقدام کنند. 
وی با بیان اینکه مردم برای حضور در انتخابات شور و شوق بیشتری دارند، افزود: حضور حداکثری مردم در انتخابات بر شور آن می‌افزاید. 
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول