اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی خراسان جنوبی:

اختلافات اصولگرایان یعنی همراهی با باند انحرافی

خبرگزاری فارس: دبیر جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی خراسان جنوبی تشدید اختلافات بین اصولگرایان را برابر با میدان‌داری اصلاح‌طلبان، فعال شدن فتنه 88 و همراهی با باند انحرافی و نهایتاً شکست اصولگرایان در انتخابات مجلس خواند.

اختلافات اصولگرایان یعنی همراهی با باند انحرافی
محمد علی اربابی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند با اشاره به همایش اخیر جبهه متحد اصولگرایان گروه 7+8 اظهار داشت: در این جلسه عضویت آقاتهرانی در شورای داوری جبهه اصولگرایان برطرف شد، یعنی جبهه متحد اصولگرایان به گروه 8+8 تغییر یافته است.
وی ادامه داد: اعضای جبهه پایداری که در مواضع سیاسی بیشترین اشتراک را با دو جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی و جمعیت ایثارگران دارند باید بدانند منشور اصولگرایی تدوین شده توسط جامعتین را پذیرفته و به منظور کنار گذاشتن اختلافات و یا به حداقل رساندن آنها در جبهه متحد اصولگرایی با ساز و کار تعریف شده سازماندهی شده‌اند.
معاون سابق استاندار خراسان جنوبی گفت: وحدت وقتی معنی پیدا می‌کند که اختلافی در کار باشد و لذا بصیرت اعضای جبهه پایداری بالاتر از آن است که این جبهه در سمت و جهتی حرکت کند که استراتژی اصلاح‌طلبان، فتنه 88 و به ویژه باند انحرافی بر آن استوار است.
اربابی اضافه کرد: تشدید اختلافات بین اصولگرایان یعنی میدان‌داری اصلاح‌طلبان، یعنی فعال شدن فتنه 88، یعنی همراهی با باند انحرافی و نهایتاً شکست اصولگرایان در انتخابات مجلس نهم و یا حداقل حضور تعداد قابل توجهی از نمایندگان اصلاح‌طلب و وابسته به باند انحرافی در مجلس نهم که می‌توانند کارشکن و مشکل‌آفرین باشند.
 
*افرادی که رقابت را بین اصولگرایان می‌دانند بصیر نیستند
دبیر جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی خراسان جنوبی گفت: عقل و خرد سیاسی و بینش اجتماعی حکم می‌کند که به سازوکار تعریف شده در جبهه متحد اصولگرایان باید تن داد هر چند که ممکن است دارای اشکالاتی باشد.
اربابی افزود: برای تدوین این سازوکار حداقل 20 ماه تلاش شده و بزرگانی همانند آیات عظام مهدوی کنی و یزدی ایثارگرانه از خود مایه گذاشته‌اند و به ریختن این سازوکار و یا کنار نیامدن با آن یعنی کوبیدن بر طبل تفرقه و حرکت در مسیری که آرزوهای مخالفین جریان اصولگرایی را عملی می‌کند.
وی تاکید کرد: ظاهراً بعضی از اعضاء جبهه پایداری اعلام کرده‌اند که چون اصلاح‌طلبان در جامعه اسلامی محلی از اعراب ندارند لذا در این دور انتخابات مجلس رقابت در بین اصولگرایان است، خدا کند این گفته حقیقت نداشته باشد، هرکس که بر این باور است یقیناً از بصیرت کافی برخوردار نیست.
 
*اصلاح‌طلبان از کاه کوه خواهند ساخت
دبیر جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی خراسان جنوبی گفت: اصلاح‌طلبان علیرغم ظاهر قضیه با برنامه‌ای حساب شده وارد انتخابات می‌شوند و با توجه به شرایط اقتصادی و اجتماعی حاکم بر جامعه و اشکالات موجود در دولت و مجلس، بی‌رحمانه در زمان انتخابات به اصولگرایان حمله و از کاه، کوه خواهند ساخت تا به آرزوها و اهداف خود نائل شوند.
اربابی تصریح کرد: با تمام ارادتی که به شورای مرکزی جبهه پایداری دارم باید بگویم که جبهه مذکور در آزمون بزرگی قرار گرفته است که تدبیر همراه با بصیرت و در نظر گرفتن ظرف مدت زمانی فعلی می‌تواند جبهه پایداری را از این آزمون با موفقیت بیرون آورد.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول