اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس:

قرآن شیوه صحیح زندگی را آموزش می‌دهد

خبرگزاری فارس: عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: روش درست زندگی به وسیله آموختن مفاهیم قرآنی ممکن است.

قرآن شیوه صحیح زندگی را آموزش می‌دهد
عفت شریعتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار داشت: برگزاری مسابقات قرآنی در سطح استان و کشور علاوه بر فراگیری جاذبه‌های معنوی آن باید الگویی برای زندگی افراد فراهم کند.
وی افزود: مردم نباید قرآن را تا حد قرائت آموزش ببینند بلکه حفظ و تفسیر مطالب این کتاب آسمانی، مقدمه‌ای برای بیشتر آشنا شدن با آن است.
وی ابراز داشت: خوشبختانه مردم خراسان رضوی به عنوان نمایندگان افراد در پایتخت معنوی جهان اسلام در فراگیری و آموزش مفاهیم قرآنی پیشرو بوده‌اند.
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، کلید موفقیت افراد در زندگی را فراگیری مفاهیم قرآنی عنوان کرد و افزود: هدف نهایی تمام انسان‌ها در دنیا باید شناخت خداوند و اهل‌بیت به وسیله مفاهیم قرآنی باشد.
وی افزود: آموزش و شناخت قرآن کریم برای هر دوره سنی واجب است.
شریعتی ابراز داشت: اگر مفاهیم قرآنی به طور صحیح یادگیری شود دیگر در زندگی افراد دروغ، غیبت، نگاه به نامحرم و بی‌حجابی و ... شکل نمی‌گیرد.
شریعتی افزود: اجرای برنامه‌های قرآنی زمینه رشد جامعه را در همه ابعاد ایجاد کرده و با ریشه کفر و استکبار جهانی مقابله می‌کند.
وی افزود: بهار زنده شدن دل‌ها در قرائت، حفظ و تفسیر مفاهیم قرآنی بدست می‌آید.
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: قرائت قرآن در کنار قرائت ادعیه‌هایی که در مفاتیح‌الجنان بیان شده سبب نزدیکی افراد به اهل بیت می‌شود.
شریعتی با بیان افزود: اشاعه فرهنگ قرآنی در بین جوانان و نوجوانان زمینه گسترش اجرای احکام و دستورات الهی را فراهم می‌کند.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول