اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با شرکت 800 دانشجو و استاد؛

مسابقات قرآن و عترت دانشگاه آزاد کرمان برگزار شد

خبرگزاری فارس: با شرکت 800 دانشجو و استاد مرحله کتبی هفدهمین دوره مسابقات قرآت و عترت دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان آغاز شد.

مسابقات قرآن و عترت دانشگاه آزاد کرمان برگزار شد
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، پیش از ظهر امروز با شرکت 800 دانشجو و استاد مرحله کتبی هفدهمین دوره مسابقات قرآت و عترت دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان آغاز شد.
نرگس نژادوزیری مسئول قرآن و عترت دانشگاه آزاد واحد کرمان در حاشیه این آزمون در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: حدود یک‌هزار نفر در بخش دانشجویی و 36 استاد برای شرکت در این مرحله نام‌نویسی کرده بودند.
وی گفت: دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی شرکت کننده در این مرحله در صورت احراز 50 درصد امتیاز، دو نمره به درسی که از گروه معارف اسلامی در ترم جاری اخذ کرده‌اند، افزوده می‌شود و در صورت کسب امتیازات بالاتر بر حسب رتبه کسب شده از جوایز مادی و معنوی آن نیز برخوردار می‌شوند.
مسئول قرآت و عترت دانشگاه آزاد کرمان در مورد گستردگی حضور دانشجویان در این مسابقات به خبرنگار فارس گفت: آمار شرکت کنندگان در این مرحله در مقایسه با سال گذشته از رشد چشمگیری برخودار بود و دانشجویان تمام دانشگاه‌های کرمان از جمله دانشگاه شهید باهنر کرمان، پیام نور، موسسه‌های آموزش عالی غیر انتفاعی و ... و همچنین طلاب حوزه‌های علمیه می‌توانستند در این مسابقات شرکت کنند.
وی گفت: مرحله شفاهی این دوره از مسابقات ان‌شاءالله در پایان ماه جاری برگزار می‌شود و نتایج این مرحله از مسابقات تا سه هفته آینده در سایت tasnim.ir اعلام می‌شود.

* برگزاری مسابقه قرآن و عترت در ماهان
حمید نخعی معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ماهان در حاشیه مسابقات قرآن و عترت در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ماهان اظهار داشت: هفدهمین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت ویژه اساتید، دانشجویان، فارغ‌التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی و طلاب حوزه علمیه ابوالفضل‌العباس ماهان برگزار شد.
وی افزود: در این دوره که همزمان برای نخستین بار در سراسر کشور برگزار شد، 280 شرکت کننده دانشجو و 60 نفر از طلاب حضور داشته‌اند.
وی اذعان کرد: این مسابقات در رشته‌های احکام خواهران و برادران، نماز، زندگانی پیامبر اسلام (ص)، ادعیه، نهج‌البلاغه، زیارت عاشورا، تفسیر قرآن، ترجمه قرآن و سیره ائمه اطهار برگزار شد.
وی تصریح کرد: نفرات برتر به مسابقات کشوری راه پیدا می‌کنند و شرکت‌کنندگان می‌توانند از طریق سایت مرکز فعالیت‌های ویژه قرآنی به نشانی TASNIM.IRپیگیر نتایج باشند.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول