اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مردم در سال جهاد اقتصادی از مسئولان انتظار بیشتری داشتند؛

امسال عملکرد مسئولان آذربایجان غربی تکرار عملکرد سال گذشته بود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم خوی و چایپاره با بیان اینکه عملکرد مسئولان در سال جهاد اقتصادی رضایت‌کامل برای مردم به همراه نداشت، گفت: امسال فعالیت‌های مطلوبی در راستای رونق اقتصادی منطقه صورت نگرفت و عملکرد مسئولان استانی تکراری از عملکردهای سال گذشته بود.

امسال عملکرد مسئولان آذربایجان غربی تکرار عملکرد سال گذشته بود
موید حسینی‌صدر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: عملکرد مسئولان در سال جهاد اقتصادی رضایت‌کامل را برای مردم به همراه نداشت و در این سال که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال جهاد اقتصادی نامگذاری شده بود، مردم انتظار عملکرد جهادگونه از مسئولان داشتند.
وی با اشاره به اینکه این حرکت جهادی به ویژه در حوزه اشتغال استان بسیار کمرنگ بود، تصریح کرد: در راستای کنترل قیمت در بازار و کاهش نرخ تورم هنوز اقدام شایسته‌ای در سال جهاد اقتصادی انجام نشده است.
این مسئول با بیان اینکه مردم از مسئولان انتظار خدمت‌رسانی دارند، افزود: در سال جهاد اقتصادی باید عملکرد خود را مورد بازبینی قرار دهیم و نقاط ضعف و قدرت خود را پیدا و در راستای رفع این مشکلات تلاش کنیم.
حسینی‌صدر اعلام کرد: در سالی که مقام معظم رهبری از آن به عنوان سال جهاد اقتصادی یاد کرده باید جهادگونه عمل می‌کردیم.
وی با تاکید بر رونق اقتصادی منطقه، خاطرنشان کرد: اقدامات شایسته‌ای در راستای رونق اقتصادی منطقه در سال جاری صورت نگرفته است و امسال نیز عملکرد مسئولان استانی تکراری از عملکردهای سال گذشته بود.
این مسئول بابیان اینکه در حوزه عملکرد خود باید کارنامه روشنی از خود داشته باشیم، گفت: برای رسیدن به اهداف برنامه پنجم توسعه و برنامه‌های بلند مدت کشور باید در عملکرد خود تغییراتی ایجاد کنیم و تلاش شود تا بیشتر از این در راستای رفع مشکلات موجود در جامعه گام برداریم.
نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی بر بازبینی عملکرد مسئولان تاکید کرد و گفت: در صورت انجام این بازبینی‌ها و برگشتن به عقب و نگاه کردن به عملکرد خود، می‌توانیم مشکلات کار را ریشه‌یابی کرده و در راستای رفع آنها گام‌های خود را استوارتر برداریم.
حسینی‌صدر با اشاره به عدم استقبال برای سرمایه‌گذاری، گفت: انتظار می‌رود در سال جهاد اقتصادی اقدامات موثری در این زمینه انجام گیرد.
وی اضافه کرد: این مشکل سال‌هاست در استان خودنمایی می‌کند ولی همچنان مسئولان نسبت به این موضوع بی‌اعتنا هستند و در راستای تسهیل شرایط برای سرمایه‌گذاران اقدامات شاخصی انجام نمی‌دهند.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول