اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

با حضور رئیس کمیسیون ویژه تحول اقتصادی؛

همایش ملی جهاد اقتصادی و هدفمندسازی یارانه‌ها در قم برگزار شد

خبرگزاری فارس: همایش ملی جهاد اقتصادی و هدفمندسازی یارانه‌ها با حضور روسای کمیسیون‌های ویژه تحول اقتصادی و جهاد اقتصادی در قم برگزار شد.

همایش ملی جهاد اقتصادی و هدفمندسازی یارانه‌ها در قم برگزار شد
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، همایش ملی جهاد اقتصادی و هدفمندسازی یارانه‌ها به همت بسیج اساتید دانشگاه پیام نور قم و با محوریت بسیج اساتید و همکاری تعدادی از دانشگاه‌ها و موسسات علمی استان پیش از ظهر امروز در تالار شیخ مفید دانشگاه قم برگزار شد.
در این همایش روسای کمیسیون ویژه جهاد اقتصادی و کمیسیون ویژه تحول اقتصادی مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان استانی حضور به هم رسانده و به ایراد سخنرانی پرداختند.
همایش ملی جهاد اقتصادی و هدفمندسازی یارانه‌ها با هدف بررسی علمی جهاد اقتصادی و هدفمندسازی یارانه‌ها برگزار شده و به بررسی نحوه چگونگی اجرا، موانع پیش‌رو و در نهایت کمک به اجرای هر چه بهتر آن در کشور و رسیدن به نقطه عطف می‌پردازد.
این همایش در نظر دارد راهکارهای علمی و عملی دو موضوع جهاد اقتصادی و هدفمندسازی یارانه‌ها را در راستای پیشرفت کشور مطرح و در اختیار مجریان دولتی قرار دهد.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول