اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر اصفهان:

دسترسی به باغ‌های بانوان مشکل است

خبرگزاری فارس: رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: احداث باغ‌های بانوان در شهر اصفهان بسیار مناسب است اما در حال حاضر دسترسی به این مکان‌ها مشکل است.

دسترسی به باغ‌های بانوان مشکل است
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سردار کریم نصراصفهانی  ظهر امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر با بیان اینکه ایجاد باغ‌های بانوان در سطح شهر اصفهان از افزایش چشمگیری برخوردار بوده است، اظهار داشت: اما باید برای دسترسی آسان به آن‌ها برنامه‌ریزی‌های لازم صورت پذیرد.
وی گفت: احداث این باغ‌ها بسیار خوب بود اما باید به گونه‌ای برنامه ریزی کرد که با توجه به وضعیت اجتماعی زنان در جامعه دسترسی به این باغ‌ها بسیار آسان باشد.
رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه سرعت تکمیل این پروژه‌ها به هیچ عنوان رضایت بخش نیست، تصریح کرد: امید است پارک‌های در حال احداث هرچه سریع‌تر به بهره برداری برسد تا شهروندان بیشتری بتوانند از این امکانات استفاده کنند.
وی در زمینه فضای سبز اصفهان نیز بیان داشت: هم‌اکنون وضعیت فضای سبز با شاخص‌ها و استانداردهای موجود فاصله زیادی دارد و با وضعیت بودجه کنونی نیز این موضوع اتفاق نمی‌افتد مگر اینکه در بودجه سال آینده به آن نگاه ویژه‌ای شود.

*پراکندگی روشنایی در سطح اصفهان حساب شده نیست
نصر اصفهانی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با بیان اینکه در حال حاضر خیابان‌های شهر با هزینه‌های بسیار بالا احداث می‌شوند، اما نکات ریزی مانند روشنایی آن لحاظ نمی‌شود، اضافه کرد: باید دقت بیشتر شرکت‌های خدماتی مانند اداره برق در این خصوص اعمال شود.
 وی ادامه داد: پراکندگی روشنایی در سطح شهر حساب شده نیست و برخی از نقاط شهر در شب مانند روز روشن هستند، اما برخی دیگر به قدری تاریک است که رفت و آمد در آن‌ها به سختی انجام می‌گیرد.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول