اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سردار رادان خبر داد:

استقرار پلیس در نقاط حادثه‌خیز کشور

خبرگزاری فارس: جانشین فرمانده نیروی انتظامی از استقرار ثابت گشتی‌های پلیس در تمام نقاط حادثه‌خیز جاده‌های کشور در طرح زمستانی خبر داد.

استقرار پلیس در نقاط حادثه‌خیز کشور
به گزارش خبرگزاری فارس از بندر انزلی، احمدرضا رادان عصر امروز در جمع خبرنگاران به کاهش 11 هزار کشته، مصدوم و زخمی از ابتدای سال جاری تا کنون نسبت به سال گذشته در حوادث راهنمایی و رانندگی کشور اشاره کرد و اظهار داشت: همراهی مردم در رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی با توجه به افزایش خودرو در جاده‌ها و افزایش سفر در بعضی از نقاط موجب کاهش تلفات ناشی از حوادث جاده‌ای شده است.
وی اظهار امیدواری کرد که این کاهش تلفات جاده‌ای تا پایان سال ادامه یابد و افزود: قانون جدید راهنمایی و رانندگی ابلاغ شده و با متخلفان قطعاً برخورد سخت‌تری صورت می‌گیرد.
رادان با تاکید براینکه برخورد با متخلفان راهنمایی و رانندگی خواسته مردم است، خاطرنشان کرد: بیش از 95 درصد رانندگان مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت می‌کنند و بی‌انصافی است که پنج درصد بقیه بخواهند اراده خود را به 95 درصد تحمیل کنند.
جانشین فرمانده نیروی انتظامی به اجرای طرح زمستانی راهنمایی و رانندگی اشاره کرد و گفت: این طرح با استفاده از قانون جدید راهنمایی و رانندگی زودتر از سال گذشته به دلیل فرا رسیدن فصل سرما و بارش‌ها آغاز شده است.
وی همکاری اداره راه و ترابری، اورژانس، هلال‌احمر و امداد خودرو با نیروی انتظامی در کاهش حوادث جاده‌ای را موثر خواند و تصریح کرد: همکاری مردم با پلیس موجب کاهش تلفات و صدمات ناشی از راهنمایی و رانندگی می‌شود.
رادان با بیان اینکه شناسایی نقاط حادثه‌خیز در دستور کار راهنمایی و رانندگی و وزارت راه قرار گرفته است، بیان داشت: تمام نقاط حادثه‌خیز در تقویم پلیس قرار دارد.
به گفته جانشین فرمانده نیروی انتظامی، وزارت راه تلاش بسیاری انجام داده تا بتواند نقاط حادثه‌خیز را کاهش دهد و در این امر نسبتاً موفق بوده است.
وی از استقرار ثابت گشتی‌های پلیس در تمام نقاط حادثه‌خیز در طرح زمستانی جاده‌های کشور خبر داد و اذعان داشت: مردم باید بدانند مسیر پر خطر است و حادثه در کنار آنهاست.
رادان خواستار همراه داشتن وسایل ایمنی، زنجیر چرخ و مواد غذایی در جاده‌ها توسط مردم شد و افزود: مردم از سفرهای غیرضروری در ایام بارش پرهیز کنند.

*طرح‌های سالم‌سازی دریا ادامه می‌یابد

جانشین فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به اینکه برخی از افراد استان‌های گیلان و مازندران را به عنوان حیات خلوت خود برای رفتارهای ناهنجار قرار می‌دهند، اظهار داشت: مردم مسلمان و حزب‌اللهی از این رفتار وارداتی ناراحت هستند و برخورد با ناهنجاری‌ها مطالبه آنها از پلیس است.
وی اجرای طرح سالم‌سازی دریا را از برنامه‌های پلیس در تابستان نامید و تصریح کرد: نیروی انتظامی با به‌کارگیری تمام کارکنانی که می‌توانستند این ماموریت را انجام دهند، طرح سالم‌سازی دریا را انجام داد.
رادان همکاری وزارت کشور در راه‌اندازی طرح‌های سالم‌سازی دریا را تاثیرگذار دانست و خاطرنشان کرد: اجرای این طرح‌ها اثرگذار بوده و زشتی‌هایی که در گذشته به چشم می‌آمده اگر چه صفر نشده، اما به شدت کاهش پیدا کرده است.
جانشین فرمانده نیروی انتظامی با تاکید بر اینکه طرح‌های سالم‌سازی دریا سال آینده با جدیت و گسترش بیشتری انجام می‌شود، افزود: مردم باید بتوانند از موهبت‌های طبیعی استان‌های گیلان، مازندران و گلستان استفاده کنند.

*وقوع جرایم در گیلان کاهش دارد

وی به همایش کلانتری‌ها و پاسگاه‌های فرماندهی انتظامی گیلان اشاره کرد و گفت: گیلان یکی از استان‌های خوب در قالب شاخص‌هایی بوده که برای آن قرار دادیم.
رادان از کاهش وقوع جرایم در گیلان خبر داد و اذعان داشت: کشف بسیاری از جرایم و موضوع‌های دیگر در گیلان افزایش داشته است.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول