اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده انتظامی مازندران خبر داد:

استقرار 663 پلیس در طرح امداد زمستانه مازندران

خبرگزاری فارس: جانشین فرمانده انتظامی مازندران گفت: در طرح امداد جاده‌ای زمستانه پلیس در محورهای مازندران 12 پایگاه، 663 نیرو و 260 خودروی پلیس حضور دارند.

استقرار 663 پلیس در طرح امداد زمستانه مازندران
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، روح الامین قاسمی بعدازظهر امروز در اجرای رزمایش طرح زمستانه پلیس راه و اعزام گروه‌های امداد و نجات جاده‌ای و گشت‌های کنترلی به محورهای کوهستانی مازندران اظهار داشت: اجرای طرح اعزام نیروهای امدادی به مناطق کوهستانی از آبان به علت برف و باران شدید پاییزی انجام شد.
وی با اشاره به اینکه در طرح زمستانه حضور نیروهای امداد جاده‌ای در مناطق کوهستانی که با مشارکت پلیس راه، راهداری، هلال احمر و یگان‌های خودرو امداد در سطح استان مازندران در چهار محور کوهستانی مازندران انجام می‌شود، بیان داشت: محورهای هراز، فیروزکوه، کندوان و جاده کیاسر به سمنان این طرح در حال انجام است.
جانشین فرمانده انتظامی مازندران با اعلام اینکه اجرای نمادین شروع طرح زمستانه به منظور آگاه‌سازی مردم برای حضور امدادگران جاده‌ای به همراه تمامی تجهیزات در سطح جاده‌های کشور انجام شد، خاطرنشان کرد: هدف از حضور سازمان‌های مرتبط جاده‌ای در جاده‌های بین شهری کشور، ایمن‌سازی جاده‌ها برای تردد مردم است.
وی تاکید کرد: اطلاع‌رسانی مناسبی مبنی بر حضور مسئولان مرتبط جاده‌ای در سطح جاده‌های استان از طریق رسانه‌های استان انجام شد و به مردم از حضور امدادگران جاده‌ای اطمینان خاطر داده شد.
جانشین فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به استقرار سه پاسگاه در هر یک از مناطق چهارگانه یادآور شد: 12 پایگاه در محور‌های پرتردد استان با 663 نیرو در حال خدمت‌رسانی به مردم هستند.
این مسئول با بیان اینکه در حال حاضر نیروهای امداد جاده‌ای 260 خودرو در اختیار دارند، خاطرنشان کرد: حضور نیروهای امداد جاده‌ای به طور سه ماه متوالی انجام می‌شود.
قاسمی در پایان اذعان داشت: طرح زمستانه جاده‌ای با استقرار همه نیروهای مرتبط انجام می‌شود.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول