اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل:

26 پروژه ورزشی جدید در استان اردبیل در حال ساخت است

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: هم اکنون 26 پروژه جدید ورزشی در نقاط مختلف استان اردبیل در دست اجرا است.

26 پروژه ورزشی جدید در استان اردبیل در حال ساخت است
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، احد پازاج عصر امروز در جلسه بررسی مشکلات ورزش شهرستان مشگین‌شهر اظهار داشت: از این تعداد پروژه‌های ورزشی در دست اقدام و توسعه فضاهای تفریح سالم 9 مورد در مشگین‌شهر وجود دارد که به سرعت در حال اجرا است.
وی با انتقاد از وضعیت موجود برخی از سالن‌های ورزشی در سطح استان تصریح کرد: اماکن ورزشی ما باید با برخورداری از تجهیزات و امکانات مناسب فضای سالم تفریح و تندرستی جوانان و نوجوانان باشد که در این زمینه استانداردسازی در اولویت کارها است.
پازاج خاطر نشان کرد: از 214 مکان ورزشی موجود در استان اردبیل شاید به تعداد انگشتان دست از وضعیت استاندارد و اصولی برخوردار هستند و مابقی آنها از برخی امکانات و نیازمندی‌های اولیه نیز محروم می‌باشند.
این مسئول در ادامه سخنان خود اضافه کرد: در ساخت فضاهای ورزشی باید استانداردهای مورد نظر نه در وضعیت فعلی بلکه باید در یک برنامه‌ریزی 20 ساله آنها را رعایت کرد تا در سال‌های بعد با مشکلی مواجه نباشیم.
وی ادامه داد: اگر در ساخت اماکن ورزشی استانداردهای ملی و جهانی رعایت شود بسیاری از این فضاها مهیای میزبانی مسابقات جهانی و حتی بین‌المللی می‌باشد که در این مورد تدبیر مسئولان امر بسیار حائز اهمیت است.
به گزارش فارس، مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل فضاهای ورزشی را بهترین محل گرد هم آمدن جوانان و پرداختن به سالم‌ترین تفریحات رایج اعلام کرد و بیان داشت: ما اگر بتوانیم فضاهای ورزشی را از هرگونه نابسامانی و آلودگی حفظ کنیم به همان میزان قادر می‌باشیم جوانان و نوجوانان علاقمند به ورزش و تفریحات سالم را جذب این مکان‌ها کنیم.
وی یکی از نیازهای جوانان را ورزش، تحرک و نشاط و شادابی اعلام کرد و افزود: ما فعالیت خود را تنها محدود به حوزه ورزش نمی‌دانیم و معتقدیم به دیگر نیازهای جوانان نیز باید بها داد.
پازاج همچنین ضرورت توسعه و رونق ورزش کوهنوردی را در مشگین‌شهر با توجه به همجواری این شهرستان با دومین قله رفیع کشور را یادآور شد و گفت: واگذاری مدیریت پناهگاه فعلی سبلان به هیئت کوهنوردی مشگین‌شهر از اولویت‌ها است.
وی در ادامه خواستار احداث زورخانه و توجه جدی به ورزش‌های باستانی در مناطق مختلف استان اردبیل به عنوان اولویت اصلی این اداره کل خبر داد.
به گزارش فارس، در این جلسه فرماندار مشگین‌شهر نیز از افتتاح سه سالن ورزشی روستایی همزمان با ایام دهه فجر امسال خبر داد.
فتح‌آقا محمداوغلی تصریح کرد: این سالن‌های ورزشی در سه روستای انار، نصیرآباد و احمدآباد در حال تکمیل نهایی است و همزمان با ایام پیروزی انقلاب اسلامی به بهره‌برداری می‌رسد.
وی همچنین خواستار بهره‌برداری از پناهگاه ضلع غربی سبلان تا اوایل تابستان سال آینده شد.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول