اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دهگلان:

کمبود فضای ورزشی مهم‌ترین مشکل دهگلان است

خبرگزاری فارس: فرماندار دهگلان گفت: کمبود فضا و امکانات ورزشی از مهم‌ترین نیازهای ورزشکاران این شهرستان‌ است که باید مسئولان در راستای برآورده کردن نیازهای آنان همت نمایند.

کمبود فضای ورزشی مهم‌ترین مشکل دهگلان است
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، محمد رضایی یکشنبه‌شب در جلسه شورای ورزش دهگلان، اظهار داشت: کمبود امکانات و فضای مناسب از مهم‌ترین مشکلات ورزشکاران در این شهرستان است که امیدواریم با توجه و تلاش بیش از پیش مسئولان بتوانیم در راستای حل آن گام برداریم.
وی خاطرنشان کرد: در سفر دوم هیئت دولت به استان ساخت دو سالن ورزشی خواهران و برادران به تصویب رسید که با بهره‌برداری از این دو پروژه تا حدودی مشکل فضای ورزشی در این شهرستان برطرف می‌شود.
به گفته فرماندار دهگلان، این شهرستان از نظر نیروهای ورزشی و قهرمان پروری در جایگاه خوبی قرار دارد و از استعدادهای ویژه‌ای برخوردار است.
رضایی تصریح کرد: برای حمایت از ورزشکاران و توسعه بیش از پیش ورزش در این شهرستان لازم است از لحاظ مالی و تخصیص امکانات مورد نیاز ورزشکاران اقدامات اساسی صورت گیرد.
وی خاطرنشان کرد: توجه ویژه به ورزش موجب شکوفایی استعدادهای ورزشی، قهرمان‌پروری و شناسایی نیروهای فعال و نخبه ورزشی در این شهرستان می‌شود.
فرماندار دهگلان از ساخت سالن استخر شنا برای دانش‌آموزان دهگلانی خبرداد و افزود: با توجه به تامین زمین این سالن کار ساخت و ساز آن به زودی آغاز خواهد شد.
رضایی با بیان اینکه در سال گذشته تحول نوینی در بحث ورزش مدارس این شهرستان صورت گرفت، تصریح کرد: به منظور تقویت و ترویج بیش از پیش ورزش و کشف و شکوفای استعدادهای ورزشی دانش‌آموزانی دهگلانی 80 معلم ورزش با تحصیلات کارشناسی و کارشناسی ارشد در این شهرستان به کارگیری شدند.
وی به تلاش و جدیت دولت در راستای تقویت حوزه ورزش در مدارس اشاره کرد و گفت: دولت با تامین امکانات ورزشی و جذب معلمان مجرب در مدارس در راستای تقویت بیش از پیش ورزش در آموزش و پرورش به صورت جدی وارد عمل شده است.
فرمانده سپاه دهگلان نیز در این جلسه با بیان اینکه اسلام برای مسئله سلامت و قدرت جسم و جان اهمیت خاصی قائل است، اظهار داشت: از دیدگاه اسلام هدف از ورزش و توسعه ان جمع‌آوری مال، ثروت و کسب وجهه و شهرت نیست.
نادرپناه خاطرنشان کرد: ورزش از دیدگاه دین مبین اسلام وسیله‌ای برای سالم زیستن، قوی بودن، بهتر عبادت کردن و خدمت بهینه به مردم است.
سیروان احمدی رئیس اداره تربیت بدنی دهگلان نیز در این جلسه به موفقیت‌های کشوری و جهانی ورزشکاران این شهرستان در عرصه‌های مختلف ورزشی اشاره کرد و افزود: با توجه به برنامه‌ریزی‌ها و پیگیرهای صورت گرفته اعتبارات ورزشی این شهرستان بر اساس نیاز و آمار قهرمانان توزیع می‌شود.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول