اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

6 تا 13 دی ماه صورت می‌گیرد؛

برگزاری هفتمین نمایشگاه بزرگ کتاب استان بوشهر

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی بوشهر از برگزاری هفتمین نمایشگاه بزرگ کتاب استان از ششم دی ماه لغایت 13 دی سال جاری در بوشهر خبر داد.

برگزاری هفتمین نمایشگاه بزرگ کتاب استان بوشهر
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، یونس محمدی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مهم‌ترین و شاخص‌ترین فعالیت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برپایی نمایشگاه کتاب استانی است که همه ساله به صورت نوبتی و چرخشی به مدت 10 روز در یک استان با گستره قابل توجهی برگزار می‌شود.
وی افزود: در این نمایشگاه در بخش‌های دانشگاهی، کمک آموزشی، حوزوی و دینی، تخصصی، عمومی، ادبی، تاریخی، کودک و غیره عرضه می‌شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی بوشهر ادامه داد: در این نمایشگاه پیش‌بینی می‌کنیم بیش از 120 ناشر خارج از استان و پنج ناشر از سراسر استان کتب منتشر شده جدید را با 40 درصد تخفیف در محل نمایشگاه دایمی استان بوشهر در اختیار مردم قرار می‌دهند.
محمدی با اشاره به برنامه‌های جنبی در نظر گرفته شده برای هفتمین نمایشگاه کتاب بوشهر تصریح کرد: برای اینکه نمایشگاه متنوع و جذابی برای بازدیدکنندگان داشته باشیم برنامه‌های جنبی را برای این نمایشگاه در نظر گرفتیم که از جمله آنها می‌توان به برپایی نشست‌های موضوعی ویژه محرم و عاشورا، نشست‌های تخصصی با موضوع بیداری اسلامی و جنگ نرم، ارائه نمایشگاه تابلوهای عاشورایی، نمایشگاه و فروش البسه حجاب، نمایش تعزیه خوانی به مدت هفت شب در نمایشگاه، برپایی شب شعر به مدت هفت شب با حضور شعرای شهرستان‌های استان اشاره کرد.
مدیرکل ارشاد اسلامی بوشهر ادامه داد: بخش جنبی ویژه کودک و نوجوان و فعالیت‌های نقاشی و طراحی از دیگر برنامه‌های جنبی ششمین نمایشگاه کتاب استان بوشهر است.
وی با اشاره به نقاط ضعف و قوت نمایشگاه کتاب سال گذشته گفت: امسال زمان برگزاری نمایشگاه را ششم الی 13 دی ماه  در نظر گرفتیم که فرصت بسیار خوبی است تا مردم و مسئولان بتوانند بهره لازم را از نمایشگاه ببرند.
محمدی با بیان اینکه امسال باید از لحاظ کمی و کیفی نمایشگاه بهتری نسبت به سال گذشته داشته باشیم، ادامه داد: در نمایشگاه کتاب سال گذشته مشکلاتی از جمله زمان برگزاری، محتوای کتب و به‌روز نبودن آنها و کم‌توجهی به حوزه دانشگاهی وجود داشت که امسال به لطف الهی این مشکلات را برطرف کردیم.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی بوشهر ضمن درخواست از اصحاب مطبوعات و رسانه برای انعکاس این رویداد بزرگ استانی ابراز امیدواری کرد با همکاری اصحاب مطبوعات و رسانه بتوانیم این رویداد بزرگ استانی را به خوبی اطلاع‌رسانی کنیم.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول