اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

دبیر هیئت شمشیربازی استان اصفهان خبر داد:

نایب قهرمانی شمشیربازی اصفهانی در رقابت جایزه بزرگ

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت شمشیربازی استان اصفهان گفت: رقابت‌های شمشیربازی جایزه بزرگ جوانان، در 21 آذر ماه سال جاری با معرفی برترین‌های اسلحه سابر و نایب قهرمانی ورزشکار اصفهانی در این مسابقات به کار خود پایان داد.

نایب قهرمانی شمشیربازی اصفهانی در رقابت جایزه بزرگ
فرهاد رضایی در گفت‌‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: در رقابت‌های شمشیربازی جایزه بزرگ جوانان که در سالن شهید کلاهدوز مجموعه ورزشی شهید شیرودی تهران و در بخش آقایان پایان یافت، فرزاد باهر ارسباران از آذربایجان شرقی قهرمان، امیر مختاری از اصفهان نایب قهرمان و حسام همدانی از همدان و سجادپور سلمانی از یزد در جایگاه سوم این مسابقات قرار گرفتند.
وی ادامه داد: در رقابت‌های شمشیربازی جایزه بزرگ جوانان 49 ورزشکار از 15 استان کشور حضور داشتند.
دبیر هیئت شمشیربازی استان اصفهان ادامه داد: در رقابت‌های شمشیربازی جایزه بزرگ جوانان در اسلح فلوره علیرضا ادهمی از تهران قهرمان، علیرضا سلیمانی از همدان نایب قهرمان و میلاد محجور از گیلان و ابوالفضل طالبی از اصفهان عنوان سومی را از آن خود کردند.
وی افزود: در بخش اسلحه اپه رقابت‌های شمشیربازی جایزه بزرگ جوانان نیز سامان آزادیان از همدان قهرمان، امیر خلفی از زنجان نایب قهرمان و امیر رضا کنعانی و مهدی رضایی از اصفهان در جایگاه سوم قرار گرفتند.
دبیر هیئت شمشیربازی استان اصفهان اضافه کرد: در رقابت‌های لیگ برتر شمشیربازی کشورمان که در سالن شهید کلاهدوز پیگیری شد، تیم پیکان، تیم شرکت ملی گاز ایران و تیم ذوب آهن به صدر جدول رسیدند.
وی با بیان اینکه در پایان هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر شمشیربازی و با انجام ۱۸ بازی (شش بازی در سه اسلحه سابر، اپه وفلوره) تیم پیکان با ۵۰ امتیاز در جایگاه نخست قرار گرفت، تصریح کرد: تیم شمشیربازی شرکت ملی گاز ایران و تیم شمشیربازی ذوب‌آهن اصفهان نیز با ۴۸ و ۴۴ امتیاز به ترتیب مقام دوم و سوم را از آن خود کردند.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول