اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره بازرسی ویژه وزارت آموزش و پرورش:

تعداد شکایت‌های فرهنگیان به صفر نزدیک شده است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره بازرسی ویژه و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش گفت: تعداد شکایت‌ها و درخواست‌های فرهنگیان طی سال گذشته و امسال به صفر نزدیک شده است.

تعداد شکایت‌های فرهنگیان به صفر نزدیک شده است
رویا جهاندوست امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: درخواست‌ها و شکایت‌های معلمان و فرهنگیان در دولت نهم بسیار فراوان بود.
وی، استخدام فرهنگیان حق‌التدریس، مطالبات فرهنگیان، مطالبات معوق و ... از جمله درخواست‌ها و شکایت‌های معلمان و فرهنگیان در دولت نهم عنوان کرد.
این مسئول اضافه کرد: با تدبیر وزیر آموزش و پرورش مطالبات وقتی برطرف شد وصول شکایات نیز به حداقل ممکن رسید.
جهاندوست تصریح کرد: در سال 87، در مجموع 18 هزار و 525 فقره شکایت از فرهنگیان سراسر کشور به این مدیریت واصل شد.
رئیس اداره بازرسی ویژه و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش گفت: عمده شکایات واصل شده مربوط به شکایات فرهنگیان در خصوص مطالبات معوق آنان بود که با پیگیری‌های انجام شده از سوی وزیر آموزش و پرورش این مشکل نیز رفع شد.
وی ادامه داد: اکنون هیچ فرهنگی در کشور یافت نمی‌شود که شکایتی در مورد معوقات پرداختی داشته باشد و این نیز با عنایت ویژه وزیر آموزش و پرورش برطرف شده است.
این مسئول اضافه کرد: اکنون فقط شکایت‌های موردی و بیشتر درخواست استخدام بوده و شکایت ویژه‌ای به مدیریت بازرسی ویژه و پاسخگویی به شکایات واصل نمی‌شود.
جهاندوست تصریح کرد: شکایات موردی نیز در خود دستگاه‌ها در استان‌ها رفع می‌شود و در صورت نیاز اداره بازرسی ویژه و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش این موارد را پیگیری و حل و فصل می‌کند.
رئیس اداره بازرسی ویژه و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش گفت: اکنون همکاران ما در استان‌ها به حدی از تعالی و پیشرفت کاری رسیده‌اند که در استان‌ها تمام شکایات حل و فصل می‌شود و موردی به وزارت آموزش و پرورش منعکس نمی‌شود.
وی ادامه داد: این مدیریت در موارد دیگری از جمله پاسخگویی به شکایات فعالیت داشته که واقعا با هدف رضایت ذی‌نفعان این موضوع شکل می‌گیرد و تلاش بر این است که تعداد شکایات را به حداقل برسانیم.
این مسئول اضافه کرد: با توجه به تقویت ارزیابی عملکرد و رفع نقاط ضعف موجود سعی بر این است که شکایتی وجود نداشته و در صورت وجود شکایت زمان پاسخ و رسیدگی به شکایت را به حداقل موجود برسانیم.
جهاندوست تصریح کرد: مردم باید احساس امنیت و آرامش داشته باشند و جایی‌که مشکلی برای آنان پیش آمد در این ادراه عملکرد و پاسخگویی به شکایات آنها پرداخته می‌شود.
رئیس اداره بازرسی ویژه و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش گفت: این مدیریت تمام توان خود را صرف تحقق ایده‌ها و نظرات مثبت فرهنگیان و معلمان آموزش و پرورش کرده است.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول