اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار کردستان:

تخریب ارزش‌های فرهنگی مهم‌ترین هدف سلطه‌جویان است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان گفت: سلطه کشورهای استکباری جهان بر سایر ملل آزادیخواه، امروزه با شیوه جدیدی دنبال می‌شود و تخریب ارزش‌های فرهنگی ملت‌ها یکی از راه‌های تحقق این هدف سلطه‌جویانه است.

تخریب ارزش‌های فرهنگی مهم‌ترین هدف سلطه‌جویان است
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، ایرج حسن‌زاده ظهر امروز در نخستین همایش انجمن‌های صنفی  آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه‌ای کردستان در سنندج، اظهار داشت: تغییر ساختار اجتماعی ملل مختلف از جمله در زمینه پوشش زنان و مردان و گرایش به سمت استفاده از الگوهای غربی موجب شده تا جوامع با دوری از ارزش‌های فرهنگی خود به سمت تحقق اهداف شبکه‌های ضدفرهنگی بیگانگان حرکت کنند.
وی خاطرنشان کرد: ماهواره، اینترنت و سایر ابزارات ارتباطی از مهم‌ترین راه‌های نفوذ استکبار جهانی در کانون خانواده‌هاست.
معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان تصریح کرد: تقلید کورکورانه افراد ساده‌اندیش از الگوهای غربی، ماهیت فرهنگی ملت‌های مسلمان جهان را با تهدید مواجه ساخته است.
حسن‌زاده افزود: حمایت استکبار جهانی از ناهنجاری‌های اجتماعی نظیر بی بندوباری، قاچاق و سایر مقوله‌های مخرب، خود گواه روشن تلاش کشورهای مرتجع برای به زانو درآوردن فرهنگ‌های مستقل جهان است.
وی به هجمه فرهنگی دشمنان علیه ارزش‌های متعالی انقلاب اسلامی اشاره کرد و  گفت: انجام طرح‌های پژوهشی در راستای شناسایی مشکلات، نارسایی‌ها و همچنین تقویت مباحث فرهنگی و اجتماعی در جامعه حائز اهمیت است و باید به صورت ویژه در دستور کار قرار گیرد.
به گفته معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان، با حمایت باندهای استکباری سالانه مقادیر زیادی کالای قاچاق و به ویژه مشروبات الکلی از طریق مرزها وارد کشور شده و هزینه‌های فراوانی را بر دوش دولت تحمیل می‌کند که لازم است برنامه‌ریزی مناسب در راستای بی‌اثر کردن این توطئه‌ها انجام شود.
مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کردستان نیز در این همایش اظهار داشت:  در راستای توجه و تقویت کانون انجمن‌های صنفی آموزشگاه‌های آزاد پیشرفت، ارتقا و توسعه آموزشگاه‌های آزاد میسر می‌شود.
سیدجمیل احمدی با مهم خواندن نقش آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه‌ای گفت: بخش خصوصی به عنوان بازوی توانمند بخش دولتی، در ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و مهارتی نقش مهمی ایفا می‌کند.
وی حمایت همه جانبه از آموزشگاه‌های آزاد به منظور توسعه، ارتقا و پیشرفت آنان را ضروری دانست و تصریح کرد: با تمام توان از بخش خصوصی حمایت می‌کنیم.
در ادامه رئیس کانون انجمن‌های صنفی آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه‌ای استان به نمایندگی از سوی مدیران و موسسان آموزشگاه‌های آزاد به بیان مسائل و مشکلات آموزشگاه‌های آزاد پرداخت.
در پایان این همایش از 9 آموزشگاه آزاد فنی و حرفه‌ای کردستان که بیشترین همکاری و تعامل را با اداره موسسات کارآموزی آزاد اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان داشته بودند، تجلیل شد.
انتهای پیام/و۱۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول