اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طرح طلایه‌داران سلامت در کلاک اجرا شد

خبرگزاری فارس: مسئول اجرایی بسیج جامعه پزشکی استان تهران از اجرای طرح طلایه‌داران سلامت (ویزیت و مشاوره رایگان پزشکی) در کلاک بالا استان البرز خبر داد.

طرح طلایه‌داران سلامت در کلاک اجرا شد
به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از روابط عمومی بسیج جامعه پزشکی استان تهران، مهدی محمدپناه اظهار کرد: این طرح با هدف اعزام تیم‌های درمانی و پزشکی به مناطق محروم در مناسبت‌های مختلف سال اجرایی می‌شود.
وی افزود: در این زمینه همزمان با هفته بسیج برای چهارمین سال متوالی اجرای این طرح در محله کلاک بالا به عنوان یکی از مناطق محروم در استان البرز اجرایی شد.
این مسئول با اشاره به خدمات ارائه شده در این طرح بیان کرد: کادر درمانی متشکل از یک پزشک عمومی، دندانپزشک، پرستار، فیزیوتراپیست، مشاور و روانشناس به صورت رایگان به ارائه خدمات به شهروندان این منطقه پرداختند.
وی افزود: در این راستا بیش از 120 نفر از شهروندان از خدمات پزشکی و درمانی بهره‌مند شدند.
محمد پناه با بیان اینکه این طرح مورد استقبال شهروندان کلاک قرار گرفت عنوان کرد: با توجه به این استقبال گسترده کادر پزشکی روز یکشنبه سیزدهم آذر ماه سال جاری نیز در محل پایگاه بسیج سیدالشهدا(ع) این منطقه مستقر و به ارائه خدمات در مانی پرداختند.
مسئول اجرایی بسیج جامعه پزشکی استان تهران با اعلام آمادگی این مجموعه جهت اعزام کادر پزشکی به سایر مناطق محروم استان البرز گفت: این مجموعه آمادگی کامل دارد تا سایر مناطق محروم استان البرز را زیر پوشش این طرح قرار دهد.
وی عنوان کرد: در این زمینه اجرای طرح طلایه‌داران سلامت در بخش اشتهارد استان البرز در دهه فجر امسال اجرایی می‌شود.
طرح "طلایه داران سلامت" به همت بسیج جامعه پزشکی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی تهران اجرا می‌شود.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول