اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین رئیس ستاد برگزاری هفته پژوهش خراسان جنوبی:

33 برگزیده خراسان جنوبی در هفته پژوهش تجلیل می‌شوند

خبرگزاری فارس:‌ معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی استاندار گفت: قرار است در این هفته از 33 پژوهشگر، فناور و مدیر حامی برتر طرح‌های پژوهشی در استان تجلیل شود.

33 برگزیده خراسان جنوبی در هفته پژوهش تجلیل می‌شوند
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمدرضا گلرو ظهر امروز در جمع خبرنگاران به مهم‌ترین برنامه‌های هفته پژوهش اشاره کرد و اظهار داشت: باید در راستای توسعه مسائل پژوهشی در سطح استان تلاش شود.
وی از ارائه 227 اولویت پژوهشی از سوی 21 دستگاه‌ اجرایی خراسان جنوبی برای سال 90 خبر داد و تصریح کرد: این اولویت‌های پژوهشی باید مورد توجه محققان دانشگاهی و دستگاه‌های اجرایی مختلف برای اختصاص بودجه پژوهشی قرار گیرد.
جانشین رئیس ستاد برگزاری هفته پژوهش خراسان جنوبی افزود: با توجه به اینکه مدیران دستگاه‌های اجرایی از نیم تا سه درصد اعتبارات خود را مجاز به اختصاص به طرح‌های پژوهشی هستند، قرار است در این هفته از سه مدیر حامی برتر پژوهش در استان تقدیر شود.
گلرو ادامه داد: همچنین برای توجه بیشتر به بخش فناوری و تبدیل علم به ثروت در این هفته از دو نفر از فناوران برتر استان نیز تجلیل می‌شود که جمعا با پژوهشگران برتر دانشگاهی و دستگاه‌های اجرایی از تعداد 33 نفر در این هفته تجلیل می‌شود.
وی از توسعه مسائل پژوهشی در استان از سال 84 تا کنون خبر داد و گفت: در این چند سال 229 طرح پژوهشی در استان خاتمه یافته است که بیشترین این طرح‌ها با 79 پژوهش مربوط به سازمان جهاد کشاورزی است و دانشگاه بیرجند با 60 طرح پژوهشی در رتبه دوم قرار دارد.
جانشین رئیس ستاد برگزاری هفته پژوهش خراسان جنوبی نواخته شدن زنگ پژوهش در مدارس، افتتاح نمایشگاه توانمندی‌های پژوهشی و فناوری استان، دیدار با استاندار و امام جمعه بیرجند، برگزاری میزگرد نخبگان و پژوهشگران برتر استان و افتتاح مجتمع تحقیقاتی علوم پزشکی در بیرجند را از مهم‌ترین برنامه‌های هفته پژوهش در استان عنوان کرد.
گلرو از تشکیل کمیته‌های تخصصی مختلف برای انجام بهتر برنامه‌های هفته پژوهش در استان خبر داد و گفت: کمیته علمی با مسئولیت دانشگاه بیرجند، کمیته اطلاع‌رسانی با مسئولیت روابط عمومی و امور بین‌الملل استاندار و کمیته برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های پژوهش استان با مسئولیت دفتر آموزش و پژوهش استانداری تشکیل شده است.
انتهای پیام/غ10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول