اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل راه ساری:

تنها نماینده فوتسال شمال مشکل مالی دارد/ برای رفتن به اصفهان پول قرض کردم

خبرگزاری فارس: مدیرعامل باشگاه فوتسال راه ساری پس از شکست در برابر میزبان خود فولاد ماهان اصفهان گفت: در بازی مقابل این تیم و سفر به اصفهان، مشکل مالی داشتیم.

تنها نماینده فوتسال شمال مشکل مالی دارد/ برای رفتن به اصفهان پول قرض کردم
سعید نجاریان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری بیان داشت: باور کنید برای اینکه بازیکنان تیم در اصفهان حاضر شوند و در این بازی حضور یابند از چند نفر پول قرض کردم تا تیم به اصفهان سفر کند.
وی تصریح کرد: از بس با مسئولان ورزش استان و شهرستان درباره مشکلات مالی باشگاه گفت‌وگو کردیم، دیگر خسته شدیم و نمی‌دانیم با این همه مشکلات مالی در باشگاه چکار کنیم و برای کمک مالی دست به سوی چه کسی دراز کنیم.
مدیرعامل راه ساری در ادامه تصریح کرد: از هر نظر که بخواهیم به هیچ عنوان دو تیم راه ساری و فولاد ماهان اصفهان با همدیگر قابل مقایسه نیستند و نخواهند بود.
نجاریان درباره این بازی بیان داشت: دو تیم بازی قابل قبولی را در برابر تماشاگران به نمایش گذاشتند که فکر می‌کنم عادلانه‌ترین نتیجه تقسیم امتیازات بود.
وی گفت: باخت دو بر یک در زمین حریف و آن هم تیم مدعی قهرمانی فولاد ماهان اصفهان یک نتیجه مطلوب برای شاگردان من است که این نتیجه برای آینده بهتر تیم می‌تواند مطلوب باشد.
نجاریان افزود: اگر در همین بازی بازیکنانم قدر موقعیت‌ها را بهتر می‌دانستند شرایط بازی می‌توانست تغییر کند و با تساوی و حداقل با یک امتیاز به ساری برگردیم.
مدیرعامل راه ساری اظهار داشت: با توجه به مشکلات موجود مالی در باشگاه و نگرفتن حقوق بازیکنان و کادر فنی از تیم کاملا رضایت دارم  و به داشتن چنین بازیکنانی افتخار می‌کنم.
نجاریان گفت: امروز فوتبال ورزش حرفه‌ای شده و پول حرف اول و آخر را در ورزش می‌زند که بنا به دلایلی ورزش مازندران با توجه به سرمایه‌های ارزشمند نیروی انسانی از داشتن یک سرمایه‌گذار و منابع مالی قوی رنج می‌برد.
وی در پایان افزود: در شرایط کنونی مدیریت در تیم راه ساری بسیار سخت و دشوار شده و احتمال دارد حتی تیم با توجه به مشکلات مالی در بازی‌های خارج از ساری حضور نیابد.
به گزارش فارس، تیم راه ساری در هفته چهاردهم و هفته نخست دور برگشت نیم فصل دوم در برابر میزبان خود فولاد ماهان اصفهان دو بر یک در سالن ورزشی پیروزی اصفهان شکست خورد.
راه ساری همچنان با 10 امتیاز در رده دوازدهم جدول چهارده تیمی این مسابقات جای دارد.
انتهای پیام/و۱۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول